תסכול במכבי פתח תקוה: "אי אפשר להחמיץ כל כך הרבה נגד מכבי תל אביב"

play
גיא דזנט, שחקן מכבי פתח תקוה | ברני ארדוב
צפו: בעיטה חופשית מושלמת לזהבי, 1:2 למכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה 03:06

המלאבסים הציגו יכולת משופרת אבל נחלו הפסד רביעי רצוף. גורם: "הדרבי זה משחק העונה שלנו". לם: "השער שספגנו בדקה ה-46 שבר אותנו"

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקוה סיימו את משחק ההפסד 1:2 למכבי תל אביב ברגשות גדולים מאוד של תסכול ואכזבה. זה היה הפסד רביעי ברציפות של פתח תקוה וחמישי בששת המשחקים האחרונים של הקבוצה, אך הפעם יכולים השחקנים של בני לם להרגיש שאפשר היה להוציא לפחות נקודה מהמשחק הזה. המשחק הזה יכול לתת המון בטחון לקבוצה לקראת הדרבי הפתח תקוואי מול הפועל, שייערך כבר ביום רביעי והיה במועדון כבר מי שסימן את המשחק הזה כ-"הדרבי זה משחק העונה שלנו, ממנו אין דרך חזרה".

הקפטן מוחמד הינדי, אחד משחקני ההרכב הקבועים של מכבי פתח תקוה, ספג אמש כרטיס צהוב חמישי שיימנע ממנו לשחק בדרבי ביום רביעי והמאמן בני לם יצטרך לבחור שחקן הגנתי אחר במקומו. לעומת זאת צפוי מאור לוי לחזור להרכב, לאחר שאמש שוב נכנס כמחליף בשלהי המחצית השנייה.

בני לם, מאמן מכבי פתח תקוה
לא היה רחוק מנקודה. בני לם | ברני ארדוב

"אי אפשר להחטיא כל כך הרבה פעמים כשאתה משחק נגד מכבי תל אביב", אמר גורם במועדון, "במשחקים כאלה, אם אתה לא כובש, היריב מעניש אותך. אין לנו את הלוקסוס להגיע לכל כך הרבה מצבי הבקעה ולסיים רק עם כדור אחד ברשת".

פתח תקוה הגיעה למשחק הזה ללא רגשי נחיתות על אף רצף ההפסדים וחוסר הבטחון של כמה משחקניה ובייחוד בחצי הראשון, אותו סיימה ביתרון של 0:1, יכולה היתה הקבוצה לכבוש עוד שני שערים לפחות ולהגדיל את התוצאה. שער השוויון המהיר של הצהובים כבר אחרי 40 שניות במחצית השנייה הפך את המומנטום במשחק ובסופו של דבר נכנעו המלאבסים לשער אדיר בבעיטת עונשין של ערן זהבי בדקה ה-75 ורשמו הפסד כואב נוסף. בניגוד לכמה הפסדים קודמים בתקופה האחרונה, לזכותה של פתח תקוה הפעם אפשר לציין שהיא לא נשברה או התפרקה וניסתה גם בדקות הסיום להשוות את התוצאה.

המאמן בני לם אמר בסיום: "אני יוצא כמובן מאוכזב מבחינת התוצאה, אבל מעודד מבחינת היכולת של השחקנים. השער שספגנו בדקה ה-46 שבר אותנו והחזיר אותנו קצת אחורנית במשחק".

על התחושות כשראה את שער הניצחון של ערן זהבי: "לפני הבעיטה, אמרתי לגדעון (אקווה, ר"ב) שלא מתאים לעשות פאול במקום הזה וכשאתה רואה את ערן זהבי לפני הבעיטה אתה כבר יכול לקחת את הכדור לאמצע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי