חג'ג' מסומן כ"חזיזה החדש": "עילאי כוכב כדורגל, כיף שיש שחקן כזה"

play
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם פרנזי פיירו | שלומי גבאי
חג'ג' כיכב עם צמד, רפאלוב שוב נצץ, מכבי חיפה הביסה 1:5 את הפועל חדרה 03:42

דגו משלב צעירים, מכבי חיפה כובשת בצרורות ובקבוצה מעידים: "מסאי לקח אותם כפרויקט, יש פה שחקנים שיובילו את המועדון בשנים הקרובות". מוחמד יחזור להרכב מול ריינה, בכרמל ממשיכים לנסות להתחזק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

1.

במכבי חיפה מתענגים על הניצחון 1:5 אמש (ראשון) על הפועל חדרה ובייחוד על כך שהקבוצה משתפרת מבחינת היכולת ממשחק למשחק. המאמן מסאי דגו ממשיך לגרוף מחמאות אחרי טונות של ביקורות שספג רק עד לא מזמן. בחיפה משוכנעים שהעובדה שהמאמן מאמין בשחקנים הצעירים ונותן להם את הבמה, תבנה שלד חדש לעונות הבאות. הירוקים מודים, גם אם לא בפומבי, שלא הייתה כל תוכנית לחילוף משמרות בקבוצה ולראיה ההחתמות של שחקנים ותיקים דוגמת ליאור רפאלוב ומאור קנדיל, אך בפועל דגו החליט להשתמש בשחקנים הצעירים ומקדם אותם.

"אין ספק שמסאי לקח כפרויקט את השחקנים הצעירים, הוא מאמין בהם, נותן להם גב אבל כל הזמן מבהיר להם שכדי לשחק במכבי חיפה הם חייבים כל הזמן ללמוד ולהשתפר", אמר גורם בקבוצה, "בסוף יש פה שחקנים שכנראה ישרתו את המועדון ויובילו אותו בשנים הקרובות". דבר נוסף הנוגע לצעירים שבחיפה מרוצים ממנו מאוד הוא השילוב שלהם עם הוותיקים ובראשם צ'ארון שרי וליאור רפאלוב. במועדון מעידים שהשניים משוחחים לא מעט עם השחקנים הצעירים ומכוונים אותם. מי שרצה למצוא הוכחה לקשר הזה, יכל לראות זאת מיד לאחר השער הראשון של עילאי חג'ג, כאשר רפאלוב שנחשב לאחד מהשחקנים הגדולים בתולדות המועדון, הרים את השחקן הצעיר וסימן לקהל מי הדבר הבא. "יש קשר מצוין בין השחקנים הצעירים והותיקים" קובע שחקן צעיר בקבוצה, "אנחנו לומדים מהם המון והאמת שגם הם נותנים לנו להרגיש במעמד שווה ותומכים בנו מאוד".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה
נותן במה לשחקנים הצעירים שהוא אימן אותם בנוער. מסאי דגו | שלומי גבאי

2.

מיד לאחר המונדיאליטו, בחיפה ובכלל בכדורגל הישראלי דיברו רבות על ענאן חלאילי וחמזה שיבלי. בנוסף, הירוקים ציפו לפריצה של סוף פודגוראנו ושריף כיוף סומן לאור כל ההתרחשויות בגזרת השוערים כשוער העתיד של הירוקים. מי שעליו דיברו הרבה פחות הוא עילאי חג'ג'. השחקן שאף אחד לא באמת הכיר או האמין שהוא יכול לפרוץ, חיכה בסבלנות להזדמנות שלו וכאשר קיבל אותה לקח אותה בשתי רגליים. אתמול חג'ג' כבש צמד והעלה את מאזנו לשלושה שערים ושלושה בישולים כשהוא מסומן כבר בעיני רבים כדולב חזיזה החדש. "עילאי כוכב כדורגל נקודה", קובע גורם בקבוצה, "הדבר הכי טוב בו שהוא לומד, שומע, מפנים ומיישם. הוא עוד ידבר רבות וזה כיף שיש לך שחקן כזה". גם ענאן חלאילי היה נראה זורח אתמול לאחר שכבש את שער הבכורה שלו בליגת העל. בחיפה מצפים שחלאילי ישפר את המספרים שלו, אך ברור לכולם שמדובר בשחקן שיככב בשנים הקרובות במדים הירוקים.

עילאי חג'ג' חוגג עם שחקני מכבי חיפה
מסומן כבר כדולב חזיזה החדש. עילאי חג'ג' | שלומי גבאי

3.

אם עד לא מזמן היו כאלה שהספידו את הירוקים במאבק האליפות, הרי שהרצף האחרון מביא לכך שבחיפה מאמינים יותר ויותר שהם חזק בתוך המאבק. הירוקים שמחים מאוד מהעובדה שבניגוד לפתיחת העונה הקבוצה מבקיעה הרבה יותר שערים והחמיאו גם לשריף כיוף, שבדקות הראשונות השאיר את הקבוצה במשחק. מאמן הקבוצה מסאי דגו כעס על כך שבעשרים הדקות הראשונות הקבוצה שיחקה בהילוך ראשון וצפוי לשוחח על כך עם השחקנים. "אי אפשר לשחק ביהירות", אמרו בקבוצה, "הפעם הצלחנו לחזור אבל יהיו פעמים שזה יעלה לנו ביוקר". בחיפה כעת יתפנו למשחק מול בני ריינה שהפך למשחק צמרת לכל דבר. בחיפה ינסו להכשיר את שון גולדברג, רמי גרשון ודין דוד אך רק לקראת יום שלישי יתברר האם השלושה או מי מהם כשיר כדי לעמוד לרשותו של דגו.

עלי מוחמד שנעדר אתמול לאור העובדה שאשתו הייתה בחדר לידה, יחזור להרכב נגד ריינה. במקביל בקבוצה ממשיכים בניסיונות החיזוק כאשר דניל לסובוי וגדי קינדה בראש רשימת הרכש. בקבוצה עשויים להחזיר מההשאלה גם את יונתן ליש אך החלטה תתקבל רק בתוך חלון ההעברות בנוגע לכך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי