זיו אריה: "זה עדיין סיבוב לא טוב, יש משקולות על הרגליים"

play
זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים | דני מרון
זיו אריה השתתף בצערו של שדר הקווים: "אני מחכה לו פה" 03:24

מאמן הפועל ירושלים אחרי ה-1:2 מול הפועל תל אביב: "בפתיחה לא שיחקנו כמו קבוצה של מקום אחרון, כל שער שאנו סופגים מצחיק יותר מהשני". עומרי אלטמן מאוכזב: "פתחנו גרוע, לפעמים נקודה זה לא רע אז ההפסד כואב"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל ירושלים אמנם כבר השיגה לפני שני מחזורים את ניצחון הבכורה, אך לרגע כמו הערב (שלישי) היא חיכתה כל העונה. הקבוצה של זיו אריה שטפה את המגרש מול הפועל תל אביב ברבע השעה הראשונה, אך היא הייתה צריכה לחכות עד לתוספת הזמן כדי להבטיח את שלוש הנקודות כשסדריק דון קבע 1:2 בשער ניצחון דרמטי. בעקבות כך היא נחלצה מהמקום האחרון שבו שהתה מספר חודשים, ואף עלתה מעל הקו האדום.

המאמן המנצח זיו אריה דיבר על השתלשלות האירועים בטדי ואמר: "ב-20 דקות הראשונות לא נראינו כמו קבוצה של מקום אחרון, אבל זה מנטלי. אחרי השער הלכנו אחורה, כל השחקנים שרצו את הכדור פתאום לא רצו אותו. הפועל תל אביב לא ייצרה הרבה מצבים, עשינו התאמות יפות בחצי השני, הרגשנו שהולכים לתת את השני. כל משחק אנחנו מקבלים גול בין דקות 63 ל-67, כל פעם הוא יותר מצחיק מהשני. כבר ראיתי את המשחק הולך לאיבוד, אבל אז כולם חוזרים לשחק ומגיעים למצבים. במצב שלנו צריכים לנצח, אבל נקודה זה לא רע נגד קבוצה עם מומנטום. כשמתן חוזז בעט לקורה אמרתי שזה שלנו".

שחר פיבן חוגג עם שחקני הפועל ירושלים
שחר פיבן חוגג עם שחקני הפועל ירושלים | דני מרון

על החילוף המשולש במחצית השנייה: "מה עבר לי בראש? אך ורק עייפות, שחקנים סוחבים משחקים. ילה דאון משחק פצוע, אור רויזמן משחק שלושה משחקים רצוף, אופק ביטון חוזר מפציעה. ראיתי שאנחנו לא שם והרגליים כבדות, רציתי להכניס רוח חדשה".

על קרב התחתית מול הפועל פתח תקוה בשבת: "לא משנה מול מי משחקים, לא מסתכלים כרגע על המיקום, מרגיז ככל שהוא יהיה. גם אם ננצח בשבת, זה סיבוב לא טוב. צריכים לסיים אותו עם תנופה כדי שנוכל לשחק את הכדורגל שלנו. עם התוצאות האלה יש משקולות על הרגליים".

שחר פיבן הוסיף: "פתחנו מדהים, הקשבנו להוראות של המאמן, שיחקנו פעם ראשונה בשיטה הזו. היה צריך להיות 0:2 או 0:3 והיינו יותר נהנים ולא סובלים כל המשחק. בתחילת העונה שלנו אנחנו סובלים ובשביל לנצח צריך לסבול ולכאוב. כל ניצחון הוא מתוק, לשים גול בדקה כזו זה מדהים. המחליפים נכנסו בצורה מדהימה, זה משהו שהיה חסר לנו העונה. הקבוצה האמינה לכל הדרך, ניסינו עד שהצלחנו".

בורחה למה, מאמן הפועל תל אביב
הפסד מתסכל. למה | דני מרון

בצד המפסיד, הפועל תל אביב נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים והדהירה שלה לעבר הצמרת נבלמה. המאמן בורחה למה אמר בסיום: "לקח לנו 10-15 דקות להיכנס למשחק, זו הטעות הראשונה שלנו. התעוררנו אחרי זה וחזרנו אבל לא הצלחנו להפוך. באנו עם ביטחון, אבל אנחנו מכבדים כל יריבה וצריכים להיות מוכנים מנטלית לכל אחת. לפעמים מנצחים ולפעמים לומדים, ומהיום נצטרך ללמוד. יש דברים שצריך לנתח, אבל יש גם דברים חיוביים. כולם מאוכזבים, יכולנו לנצח אבל אם לא זה אז הגיע לנו תיקו. ספגנו משני מצבים נייחים וצריכים ללמוד מזה".

המאמן הספרדי טען כי הוא כלל לא מסתכל על חלון ההעברות של ינואר, והוא גם התייחס לאלן אוז'בולט שנכנס רק כמחליף: "הוא שחקן חשוב, כשהוא משחק הוא צריך להופיע. היו לו כמה מצבים והוא צריך להמשיך לעבוד. אני רוצה שכולם יישארו, רוצה שחקנים טובים בקבוצה".

עומרי אלטמן שכבש את שער השוויון הזמני הוסיף: "פתחנו רע מאוד, הם הגיעו להרבה הזדמנויות ברבע השעה הראשונה. אחרי זה התעוררנו ושלטנו במשחק בלי יותר מדי מצבים, כן חזרנו להרגיש טוב ולשחק את המשחק שלנו. חזרנו מפיגור בפעם הראשונה העונה, לפעמים נקודה זה לא רע וחבל לספוג בתוספת הזמן, זה מאוד כואב ומבאס. רדפנו אחריהם מההתחלה וזה מאוד קשה. שמח שהצלחנו לחזור אבל לספוג שני מצבים נייחים זה משהו שצריך ללמוד ממנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי