רותם חטואל ריגש, רועי גורדנה: "מהניצחונות הכי עצובים בקריירה"

play
רותם חטואל | קובי אליהו
חגיגה בטרנר: חטואל הוביל את הפועל באר שבע ל-0:4 על הפועל חיפה 06:05

גיבור הניצחון של הפועל באר שבע העניק את חולצתו לחיילים שהגיעו לטרנר ישר מעזה: "שמח שהצלחתי להעלות לכם חיוך". הקשר הביע את הערכתו: "תודה לכם מלאכים קדושים, המדינה קיימת בזכותכם"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הביסה אתמול (שלישי) 0:4 את הפועל חיפה בטרנר והזכרה נשכחות אחרי תקופה לא פשוטה. הניצחון המרשים הגיע בצל מלחמת "חרבות הברזל" ורותם חטואל, שכבש את שני השערים הראשונים, חשף באינסטגרם שלו שאת חולצת המשחק שלבש הוא נתן בסיום במתנה לחיילי צה"ל: "יצאו מעזה ישר למשחק. השם ישמור אתכם, שמח שהצלחתי להעלות לכם חיוך בתקופה כזאת. אוהב אתכם".

| צילום מסך, אינסטגרם

הקשר רועי גורדנה התבטא באינסטגרם גם כן אחרי המשחק: "מהניצחונות העצובים בקריירה. להתעורר כל בוקר למשפט 'הותר לפרסום'. תודה לכם מלאכים קדושים וטהורים שמדינת ישראל חיה וקיימת בזכותכם. על זה שאנחנו יכולים לחיות בזמן שאתם מקריבים את מה שיש לכם כדי שתהיה פה איזו שגרה מסוימת. נזכור ולא נשכח אתכם ואת החטופים היקרים שלנו. שנדע ימים יותר טובים, אמן".

כחודש אחרי ששוחרר משבי חמאס, אוהד מונדר בן ה-9 נטל חלק אתמול בשידור המשחק של קבוצתו האהודה. אוהד התכבד בבעיטת הפתיחה של המשחק ולאחר מכן עלה לעמדת השידור של ספורט1, לצד השדר שרון ניסים והפרשן אורי אוזן. טרם המשחק הוא גם זכה לראיין את המאמן אליניב ברדה.

אוהד מונדר מראיין את אליניב ברדה | ספורט 1

ברדה בירך את אוהד מונדר בריאיון: "אני שמח להיות איתו, אנחנו כמו חברים ורוצים לשמח אותך". אוהד סיפר לו כיצד גילה על הברכה: "מישהו שמע שם רדיו וסיפר לי על זה בתוך השבי. זה הרים אותי ועזר לי".

אוהד שאל את ברדה מה הוא מצפה מהמשחק והמאמן ענה: "מצפה מהשחקנים שלנו להגיע באותה גישה ואותה מחויבות כמו שהגענו בחצי השני מול בית"ר ירושלים. אני מאוד מקווה שננצח סוף סוף בטרנר".

אוהד מונדר על הדשא באצטדיון טרנר | קובי אליהו

רותם אמר בסיום: "הניצחון הזה מוקדש לאוהד (מונדר) היקר שנתן לנו הרבה מוטיבציה ואני שמח שהוא יחזור מחוייך. האמת שחיכיתי לחזור לשחק כדורגל ולהיות בריא. אני שמח שאני עוזר לקבוצה לנצח. אני שמח שזה קרה פעמיים, הבטחתי לאבא שלי צמד ראשון בליגת העל וזה קרה".

על הכדורגל בזמן המלחמה: "קשה לשחק כשבכל יום חיילים נהרגים. הם שומרים על המדינה שלנו ואם יש חיילים ששמחים עכשיו בגללי בעזה זה מאוד משמח אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי