כבר מהמחזור הקרוב: מנהלת הליגות אישרה כניסת 15,000 אוהדים

play
קהל מכבי חיפה | שלומי גבאי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.12 07:38

יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל, ארז כלפון, הכריז על הגדלת כמות הקהל באצטדיוני הכדורגל בישראל. שר התרבות והספורט מיקי זוהר בירך: "מקווה כי הרחבת המתווה תביא לרוח ספורטיבית חזקה ולמשחק טוב יותר ובטוח"

(גודל טקסט)

אחרי ששר הספורט מיקי זוהר פנה לפיקוד העורף בבקשה להגדיל את כניסת הקהל ליציעי אצטדיוני הכדורגל לכמות של 15,000 אנשים, הערב (רביעי) הודיעה מנהלת הליגות לכדורגל כי החל ממחזור המשחקים שייערך בסוף השבוע הקרוב, מחזור 13 בליגת העל ומחזור 15 בליגה הלאומית, יהיה ניתן להכניס 15,000 אנשים כולל כל בעלי התפקידים למגרשי הכדורגל בישראל.

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "אני מודה לאלוף פיקוד העורף רפי מילוא ולצוות הפיקוד ולשר התרבות והספורט מיקי זוהר על התעסקותם בנושא חשוב זה בימים אלו ואישור המתווה המאפשר תחילה של חזרה לשגרה. אנחנו שבים ומחזקים את חיילי צה"ל, מאחלים החלמה מהירה לפצועים ומייחלים ומתפללים לחזרתם של החטופים במהרה".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר בירך על ההחלטה: "אני שמח שאנו מצליחים לחזור לשגרת חיים מסוימת במדינה לצד הלחימה ולא נותנים לחמאס להכניע את רוחנו. אני מקווה כי הרחבת המתווה תביא לרוח ספורטיבית חזקה ולמשחק טוב יותר ובטוח כי אוהדי הקבוצות יתנהגו בהתאם להנחיות מצילות החיים של פיקוד העורף ויתרמו במיצגים להסברה בעולם הספורט הבינלאומי".

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגה
ויש גם מסר לבית"ר. כלפון | שלומי גבאי

במנהלת מזכירים על הנחיות פיקוד העורף כי בזמן אזעקה באצטדיון יש להתכופף במקום, לשים ידיים על הראש ולהתפזר ביציע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי