בני לם: "בדרבי צריך לנצח – לא משנה איך". טסלפפה: "זה כואב מאוד"

play
מרוצה מאוד. לם | ברני ארדוב
שער נהדר לזרגרי, פתח תקוה שייכת למכבי אחרי 0:2 בדרבי על הפועל 02:30

מאמן מכבי פתח תקוה התייחס גם לזעם של בן שהר אחרי ה-0:2: "מבין אותו". מאמן הפועל פתח תקוה מודאג: "מקווה שנתחזק, אנחנו מאוד קצרים"

(גודל טקסט)

הדרבי המלאבסי שב לליגת העל הערב (רביעי) לראשונה מאז עונת 2014/15, כשמכבי פתח תקוה אירחה את הפועל פתח תקוה והשיגה את שלוש הנקודות היקרות עם ניצחון 0:2 חשוב משער בכורה אדיר של אביאל זרגרי בקריירת הבוגרים ואחד נוסף של אמיר אלטורי בתוספת הזמן. הקבוצה של בני לם, שקיבל זמן נוסף ככל הנראה כמאמן המארחת עם הנקודות הללו, עצרה את רצף ארבעת ההפסדים ועלתה למקום השביעי בטבלה, . מנגד, שחקניו של עופר טסלפפה עם הפסד רביעי רצוף ומשחק שישי ברציפות ללא ניצחון, ירדו למקום האחרון.

"צריך לנצח דרבי, לא חשוב איך", אמר בני לם. "לבוא אחרי ארבעה הפסדים ולנצח ככה, ולפתוח שש הפרש מהפועל פתח תקוה וקבוצות התחתית – זו המטרה. זה לא קל לשחק כל כך הרבה, אין פה סגל גדול, יש פצועים, אז אנחנו בכוח מושכים את זה. אני מרוצה מאוד שלא ספגנו. ההגנה שלנו היתה טובה מאוד. אני לא חוגג, כי המצב במדינה כל כך קשה".

הרגע היחיד שהעיב על הניצחון היה הזעם של בן שהר על הספסל, כשהתבשר שלא יעלה כמחליף. אני מבין אותו, אבל ב-0:1 כשאנחנו מתגוננים העדפתי להכניס ילד צעיר שיעבוד וירוץ. בן עוד ישחק הרבה, אנחנו צריכים להסתכל גם על הצעירים שלנו", אמר לם.

מאמן מכבי פתח תקוה בני לם עם שחקניו
מרוצה מאוד. לם | ברני ארדוב

כובש השער הראשון אביאל זרגרי הוסיף: "תחושות כיפיות, אני ממש שמח שכבשתי, בטח שזה גול בכורה, בטח בדרבי. אני מרגיש פה מצוין, בני נותן לי את כל הביטחון לבוא ולשחק. אני עובד מאוד קשה וזו התוצאה בסוף".

המאמן המפסיד עופר טסלפפה סיכם ואמר: "הפסד מאוד כואב, מאוד מאכזב, במיוחד איך שהמשחק התפתח. חבל. פספסנו פה היום. אנחנו חלק מחבורת התחתית, הפועל פתח תקוה היא עולה חדשה שתילחם על החיים שלה. יש פה קבוצה טובה, אני מאמין בה, שיחקנו היום כדורגל, הגענו למצבים ולא כבשנו. היינו צריכים להיות יותר שקטים ליד השער. חבל מאוד. אנחנו הולכים הביתה מאוד מתוסכלים, כואב לי על הקהל שלנו. הפציעות מאוד מדאיגות אותי, אני מקווה לאושש אותם מהר. אני מקווה מאוד שנתחזק בינואר, כי הסגל שלנו מאוד קצר כרגע. אנחנו צריכים הרבה דברים, אבל קודם כל – לשים את הכדור ברשת".

עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה
"אנחנו הולכים הביתה מאוד מתוסכלים". טסלפפה | ברני ארדוב

איתי שכטר הצטרף לרשימת הפצועים של הפועל פתח תקוה, כשהוחלף בדקה ה-30.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי