הניצחון בדרבי חיזק את מעמדו של לם, לוזון: "כמו אוויר לנשימה"

play
איזה ביצוע. זרגרי עם החברים | ברני ארדוב
שער נהדר לזרגרי, פתח תקוה שייכת למכבי אחרי 0:2 בדרבי על הפועל 02:30

מאמן מכבי פתח תקוה זכה למחמאות אחרי ה-0:2 על היריבה העירונית, האיש החזק במועדון לוואלה! ספורט: "הניצחון הכי חשוב שלנו העונה"

(גודל טקסט)

המון לחץ השתחרר אמש (רביעי) במכבי פתח תקוה, אחרי הניצחון הגדול 0:2 בדרבי על הפועל פתח תקוה. מעבר ליוקרה העירונית, זה היה משחק עם חשיבות מקצועית גדולה מאוד עבור הקבוצה שהגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים.

אבי לוזון אמר בסיום לוואלה! ספורט: "אין ספק שזה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה. חיכינו לניצחון הזה כמו אוויר לנשימה ואני מקווה שהמשחק הזה יחזיר ביטחון לכמה שחקנים אחרי תקופה פחות טובה".

בקבוצה ציינו את צמד הבלמים מואיז אדילהו והדר פוקס שעשו עבודה טובה, כאשר גם השוער רובי לבקוביץ' שעבר לאחרונה תקופה קצת פחות טובה, הקרין שקט וביטחון בשער ורשם הופעה טובה. ירדן כהן המשיך בכושר המצוין בו הוא נמצא ומעל כולם בלט איברהים ג'אבר, שעשה עבודה נפלאה במרכז המגרש. מי שסוף סוף חזר להרכב הוא הקשר מאור לוי, שהחלים לחלוטין מפציעה בשריר הירך האחורי ובצוות המקצועי מאמינים שחזרה שלו לכושר תהיה תוספת כוח משמעותית להמשך העונה.

שחקן מכבי פתח תקוה מאור לוי מול שחקן הפועל פתח תקוה ז'אן קיניונס
הפציעה מאחוריו. מאור לוי | ברני ארדוב

במועדון החמיאו מאוד למאמן בני לם, כאשר הניצחון אמש היה המשך ישיר ליכולת הטובה שהציגה הקבוצה במשך דקות ארוכות בהפסד למכבי תל אביב בתחילת השבוע. הניצחון חיזק מאוד את מעמדו של המאמן לם וכעת מצפים במועדון להמשכיות במשחקים הקרובים, כאשר בשבוע הקרוב תצא מכבי פתח תקוה לשני משחקים רצופים באצטדיון טדי, ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים וברביעי נגד הפועל ירושלים, כאשר שתי היריבות קרובות לתחתית ומשוועות לנקודות.

במועדון לא מסתנוורים מהניצחון ולקראת פתיחת חלון ההעברות מדברים על נסיון לצרף שניים-שלושה שחקנים לפחות, ישראלים וזרים, כדי לעבות את הסגל ולחזק אותו בהגנה ובהתקפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי