ייעדר משמונה משחקים לפחות: עבדולאי סק המריא לסנגל

play
עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
צפו: רפאלוב כבש אחרי ספק עבירה של פיירו, מכבי חיפה ניצחה את בני ריינה 02:01

מכבי חיפה קיוותה שהבלם יישאר למשחק נגד הפועל תל אביב, אבל יצא לדקאר לקראת מחנה האימונים של אלופת אפריקה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ניסתה להשאיר את הבלם עבדולאי סק לפחות למשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון בבלומפילד, אבל לצערה ההתאחדות הסנגלית סירבה לבקשת האלופה. היום (חמישי) הירוקים הבינו שהסיכוי שיישאר למרות הכל כבר לא קיימים, כי סק הגיע לשדה התעופה והמריא מישראל לסנגל.

סק נמנה עם סגל נבחרת סנגל לגביע אפריקה לאומות בחוף השנהב, שייצא לדרך ב-13 בינואר ויסתיים עם משחק הגמר ב-11 בפברואר. סק עזב כבר עכשיו לדרישת סנגל, אלופת אפריקה, שעוד לפני התחרות תקיים מחנה האימונים בעיר בירתה דקאר. ב-8 בינואר במסגרת המחנה, סנגל תקיים משחק הכנה אחד מול ניז'ר (ללא עלי מוחמד) ויום למחרת תמריא לחוף השנהב, שם ייערך הטורניר. בשלב הבתים היא תפגוש את גמביה ב-15 בינואר, את קמרון ב-19 ואת גינאה ב-23.

עבדולאי סק מכבי חיפה
לפחות שמונה משחקים. סק | לילך וייס רוזנברג

בנוסף למשחק ביום ראשון נגד הפועל תל אביב, סק ייעדר נגד הפועל פתח תקוה ביום רביעי הבא, מול הפועל ירושלים, בבלומפילד נגד מכבי תל אביב, מול מכבי פתח תקוה, בדוחא אצל בני סכנין, יחמיץ את המפגש עם מכבי נתניה וכן את גביע הטוט וב-24 בינואר מול מכבי תל אביב. אם סנגל תודח משלב הבתים, ייתכן שיספיק לחזור למשחק נגד הפועל באר שבע בסוף החודש.

כידוע, בנוסף לסק גם הקשר שואו ישחק באליפות אפריקה עם נבחרת אנגולה. שלב הבתים בתחרות מסתיים ב-24 בינואר, אבל לפחות סנגל צפויה להעפיל שלב. אם סנגל תעמוד בציפיות ותגיע לפחות לחצי הגמר, אזי סק יחמיץ גם את סיבוב ח' בגביע המדינה ואת משחקי הליגה מול הפועל באר שבע, מכבי תל אביב בבית ואולי גם את בית"ר ירושלים ב-10 בפברואר. הוא יחזור רק לקראת גנט בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי