חוסה רודריגס: "קיבלתי איומים על חיי ילדיי בגלל דעתי על המלחמה"

play
חוסה רודריגס, שחקן הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי
בדקה ה-90+2: הפועל ירושלים ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב 06:05

קשר הפועל תל אביב גם פרסם צילום מסך של האיומים ודרש ממשטרת ספרד: "תבדקו את התגובות של הילד הזה, שמאיים עלי מספרד"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חוסה רודריגס סיפר היום שהוא ספג איומים על חיי ילדיו בגלל שהביע את דעתו בנוגע למלחמה בעזה, ודרש שמשטרת ספרד תחקור את המאיים. מאז הפלישה הרצחנית של מחבלי חמאס ואזרחים עזתיים לישראל ב-7 באוקטובר, קשר הפועל תל אביב מגנה בכל הזדמנות את ההתנהלות הפלסטינית תחת שלטון חמאס, ומגן על הפעולות שישראל נקטה.

רודריגס פרסם בחשבון האינסטגרם שלו צילום מסך של הודעה שכתב לו אדם בשם אמין גנוני ובה הוא כתב על ילדיו של הכדורגלן: "נאחל להם את אותו עתיד כמו התינוקות ברצועת עזה, כי לפי מר ציוני (הכוונה לרודריגס) שום דבר לא קורה ברצועת עזה, נכון?".

רודריגס גם צייץ בחשבון הטוויטר שלו, תייג את משטרת ספרד וכתב: "היום קיבלתי איומים על חיי ילדיי בגלל שהבעתי את דעתי על מה שקורה בישראל. משטרת ספרד, תבדקו את התגובות של הילד הזה, שמאיים עליי מספרד".

צילום מסך: איום על חיי ילדיו של חוסה רודריגס
| צילום מסך, אינסטגרם חוסה רודריגס
חוסה רודריגס, שחקן הפועל תל אביב
"מאוד מטריד אותי שבספרד ובעוד מקומות האינפורמציה שגויה או חלקית". רודריגס | ברני ארדוב

בחודשיים האחרונים רודריגס דיבר על התחושות הקשות שבחיים בצל ההפצצות וגם דיבר פעמים רבות נגד חמאס. בר לפני כמה שבועות סיפר שהבעת דעותיו עולה לו באיומים רבים ובריאיון ב"elindependiente" אמר: "אני מקבל המון איומים מפלסטינים ואני רוצה להבהיר שאני לא בעד שישראל תשמיד את עזה – אני בעד שישראל תחסל את הטרור. כמובן שעצוב לי על מה שקורה לילדים בעזה, יש שם גם אזרחים שנפגעים. קיבלתי המון הודעות קשות אחרי אירוע בית החולים, אנשים שואלים אותי כל הזמן איך אני יכול להגן על ישראל אחרי דבר כזה, ובסוף מתברר שזו לא פעולה של ישראל בכלל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי