בני לם: "החבל היה על הצוואר, וכרגע קורים דברים טובים בקבוצה"

play
מרוצה מאוד. לם | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12 04:27

אחרי הניצחון המתוק בדרבי, מאמן מכבי פתח תקוה מעודד לקראת המשחק מול בית"ר: "כמעט כולן חוץ ממכבי תל אביב עברו תקופה לא טובה, אני מקווה שזה מאחורינו" (ראשון, 19:45, ספורט4)

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה שקטעה רצף של ארבעה הפסדים, עם נצחון חשוב ויוקרתי 0:2 בדרבי העירוני נגד הפועל, תצא ביום ראשון למשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים בטדי (19:45, ספורט4). למעט הקשר הפצוע ג'ארד קאסה, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן בני לם, כולל החלוץ אנאס מחמיד, שחש הטבה משמעותית במצב פציעתו בשרירי הבטן. מוחמד הינדי, סיים לרצות עונש הרחקה וישוב להרכב, כאשר גם מאור לוי ואביאל זרגרי, צפויים לפתוח.

מאמן מכבי פתח תקוה בני לם
אין כמו ניצחון בדרבי כדי להחזיר את השמחה והאמונה. לם | ברני ארדוב

"קודם כל ההרגשה יותר טובה, מאשר להיכנס כל פעם בפנים נפולות לאימון או אסיפה, אחרי הפסד, כשצריך להסביר או לדבר עם השחקנים", אמר לם לקראת המשחק בטדי. "הכי חשוב בסוף זו ההמשכיות, כי כבר אמרתי ששוכחים מהר את הנצחון, וצריך לחשוב קדימה. מצפה לנו משחק קשה מאוד מול בית"ר, שהפסידה משער בדקה ה-91, זו קבוצה טובה וחזקה וכנראה שגם יהיו 15 אלף אוהדים, אז זה לא יהיה משחק קל. נשתדל לעשות הכל כדי לחזור עם נקודות".

על הנצחון בדרבי: "אם אני מרגיש אצלי בפנים שאחרי הנצחון תחושה טובה והקלה, אני בטוח שגם אצל השחקנים והאוהדים ובכלל במערכת, מרגישים טוב, גם כי זה דרבי וגם מבחינת הטבלה, כי ברחנו מרחק שש נקודות מהקבוצות שלמטה. חייבים להמשיך בכדי להביא עוד נקודות".

על השיפור במשחק של קבוצתו: "אחרי שראיתי את המשחק, אתה רואה שיש שיפור ביכולת, במיוחד כשמאור לוי נמצא במרכז המגרש, ופתאום האמצע שלנו עם זרגרי וג'אבר ומאור, נראה מסודר יותר מבחינתנו. אל תשכחו שמאור לוי, עדין לא בכושר ועם קצת חלודה עליו, אני מאמין שזה ישתפר ממשחק למשחק והוא יביא את היכולת שלו לידי ביטוי וזה גם ישפר את משחק ההתקפה שלנו".

המאמן הוסיף: "כנראה שכאשר החבל על הצוואר של השחקנים, אז הם גם הסתכלו על הטבלה ומתחילים להיכנס ללחץ וזה עשה להם משהו, שמכאן והלאה חייבים ללכת קדימה ולהשתפר. אבל גם זה ששחקנים חוזרים לסגל, אז קורים הרבה דברים טובים כרגע סביב הקבוצה ואני מאמין שזה מביא ליכולת יותר טובה".

שחקן מכבי פתח תקוה אמיר אלטורי חוגג עם חבריו
מול 15 אוהדי בית"ר בטדי יהיה סיפור אחר. מכבי פ"ת | ברני ארדוב

לקראת המשחק נגד בית"ר והמאמן יוסי אבוקסיס, הוסיף לם: "אני צריך להסתכל על משחק מול בית"ר ירושלים, כמובן שיוסי מאמן מצוין ועושה עבודה מעולה, אבל אנחנו משחקים מול בית"ר ירושלים ולא רק נגד יוסי אבוקסיס. נצטרך להתייחס לשחקנים שלהם, להכין את עצמנו נכון ולבוא מוכנים למשחק".

על משחק הכדורים הארוכים של בית"ר: "אני יכול להיזכר במשחק שבו שיחקנו עם מכבי נתניה, נגד בית"ר וגם שם המשכתי בלחץ וניצחנו 1:4, אז אני אשחק בדרך שלי ומה שצריך לעשות נעשה. גם מבחינת לחץ על הכדור וגם בדברים אחרים".

לקראת סיום הסיבוב אמר המאמן: אני מאוד רוצה לסיים את הסיבוב עם 18 נקודות ואני מקווה שגם השחקנים ירצו. ההתחלה שלנו היתה מעולה, ואז פתאום ירידה ותקופה לא טובה. רואים את זה על רוב הקבוצות בליגה העונה, כמעט כולן חוץ ממכבי תל אביב, עברו תקופה לא טובה ואני מקווה שזה מאחורינו. לאן מכבי פתח תקוה הולכת? מבחינתי אנחנו רוצים לתקוע יתד בליגה ולהישאר בליגה, זו המטרה שלנו. נעשה חשבון בינואר לראות מה אנחנו צריכים ומה עושים. ינואר יראה את המשך העונה ואנחנו רוצים להתחזק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי