עתידו של טסלפפה במוקד, קוז'וך וקורצקי מועמדים להחליפו

play
שחקן הפועל פתח תקוה עידן ורד עם המאמן עופר טסלפפה, השוער רן חשפיה | דני מרון
אחת נוסקת, השנייה קורסת: 1:2 להפועל ירושלים על הפועל פתח תקוה 03:11

לחץ גדול על מנכ"ל הפועל פתח תקוה אבי יחיאל לפטר אחרי הפסד חמישי ברציפות. המאמן: "אני לא אחד שפורש". דוידוב: "ירידה? גם בעונה שעברה לא נתנו לנו סיכוי". זיו אריה והפועל ירושלים צוברים מומנטום: "לא עושים שום דבר שונה, כל הזמן באותה הדרך"

(גודל טקסט)

אחרי חמישה הפסדים רצופים וירידה למקום האחרון, בהפועל פתח תקוה שוקלים את עתידו של המאמן עופר טסלפפה. המנכ"ל אבי יחיאל התנגד למהלך שכזה עד ההפסד 2:1 להפועל ירושלים היום (שבת), וכעת הוא יצטרך לקבל החלטה כשיש עליו לחץ גדול לבצע את המהלך. בין המועמדים שהועלו בפני יחיאל וההנהלה נמצאים מנחם קורצקי שאימן בעבר את הקבוצה ורן קוז'וך שלאחרונה פוטר ממכבי נתניה.

אוהדי הפועל פתח תקוה קראו לטסלפפה להתפטר, והוא הגיב על כך בתום ההפסד: "לא חדש לי הקריאות האלה, גם בעונה שעברה זה היה. אפשר להבין את התסכול של האוהדים, אנחנו לא פחות מתוסכלים, אבל זה הכדורגל. נשארנו ב-10 שחקנים בשלב מוקדם, וזה דבר שחוזר על עצמו לצערי. חסרים לנו גם ככה הרבה שחקנים משמעותיים, ולהישאר 80 דקות ב-10 שחקנים זה קשה. הכי קל היה להתפרק, אבל השחקנים נשארו עד הסוף ועם קצת מזל אולי היינו מייצרים דרמה. לא שהגיע לנו".

"אני תמיד מאמין, אני לא אחד שפורש. אין ספק שיש פה אתגר גדול מאוד", המשיך טסלפפה, "נכון להיום אנחנו נמצאים במקום שאנחנו לא רוצים להיות בו, אבל כולי תקווה שמצפים לנו ימים טובים. נתכונן למכבי חיפה, ברור שזה לא יהיה פשוט. נחסר עוד שחקן, אנחנו מושכים את השמיכה מכל כיוון. נקווה שיהיה בסדר".

עידו דוידוב, כובש השער המצמק של הפועל פתח תקוה: "אני חלק מקבוצה, אין ספק שאנחנו בתקופה לא פשוטה. אנחנו ברצף של הפסדים וזה מאוד כואב לנו. נצטרך להרים את עצמנו, אין ברירה. בליגה הזו דברים משתנים מהר, הליגה עוד בעיצומה ותוך שלושה ימים יש עוד משחק. ירידה? הפועל פתח תקוה זה מועדון גדול עם עוצמות. אני פה כבר שלוש שנים ולא רוצה לחשוב רחוק מדי. גם בעונה שעברה לא נתנו לנו סיכוי אחרי תקופה רעה והרמנו את עצמנו ועלינו ליגה יחד עם הקהל. נצטרך להילחם בשיניים על כל נקודה ובעזרת השם לעמוד במטרה ולהישאר בליגה".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה
ממשיך לאגור נקודות. זיו אריה | דני מרון

הפועל ירושלים, שצברה שתי נקודות בלבד מ-27 אפשריות בפתיחת העונה, לפתע נראית כמו קבוצה חדשה לחלוטין, שאולי מזכירה קצת בתוצאות את העונה שעברה. האורחת נהנתה מיתרון מספרי החל מהדקה ה-17 לאחר שהאקס גולן בני הורחק באדום ישיר. היא כבר עלתה ליתרון כפול, אך לקראת סיום הסתבכה כשעידו דוידוב צימק בדקה ה-83. לשמחתה, המלאבסים לא הצליחו להשלים קאמבק.

זיו אריה אמר בסיום: "איך זה הסתבך? בגלל דוידוב הזה, כל הזמן דוידוב נותן נגדי גול. גם בלאומית, גם במשחק אימון לפני שבועיים-שלושה. אם היינו עושים 0:3 או 0:4, זה לא היה מייצר את הסיבוך בסיום. גם הניצחון הזה הושג בייסורים. לא נתנו להם לסכן ואז שטות אחת ונהיה בלגן. יש מה לתקן, אבל בסדר. יש פה שחקנים שיש להם הרבה מה להראות, נקלענו למצב הזה ולאט לאט אנחנו יוצאים ממנו. גם כשהיו לנו שתי נקודות, אמרתי שזה יקרה. אנחנו לא עושים שום דבר שונה, כל הזמן אותה דרך".

נועם מלמוד, שמאז חזרתו הפועל ירושלים לא הפסידה: "אני לא מרגיש משהו מיוחד, ניסיתי להביא את עצמי ואולי להכניס אנרגיות חדשות כי היה מומנטום פחות טוב ודברים לא הלכו לנו. אנחנו מצליחים להביא ניצחונות בשיניים ואני מקווה שזה ימשיך. עברתי החלמה לא פשוטה במשך שבעה חודשים, לא ידעתי אם אחזור לשחק כדורגל. קיבלתי את הבשורה משמיים, חזרתי ואני שמח מאוד. מאוד קשה להיות בחוץ, זה מאוד מבלבל. עברתי את התקופה עם המשפחה והחברים, זה עזר לי לחזור קצת יותר בוגר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי