"ברגע שקאנטונה החל לפלוט שטויות, החלטתי שהחולצה לא נשארת אצלי"

play
| אתר רשמי, פנטגון פומביות
הגולים הגדולים של קאנטונה במנצ'סטר יונייטד 02:40

רונן חרזי הופתע מכמות התגובות שקיבל אחרי שהעמיד למכירה פומבית את החולצה שקיבל מאריק קאנטונה ("זה מטורף, לא האמנתי שאקבל כל כך הרבה הודעות"), ומקווה כי "אולי מהחוסר הבנה שלו, חיילי צה"ל ייהנו"

(גודל טקסט)

לכדורגלן העבר של נבחרת ישראל רונן חרזי היתה תגובה ציונית מוחצת לדעות האנטי-ישראליות של אריק קאנטונה: חרזי העמיד למכירה פומבית את החולצה שקיבל מקאנטונה במשחק המפורסם בפארק דה פראנס ב-1993, וכל ההכנסות יועברו לטובת צבא ההגנה לישראל.

כידוע, קאנטונה מביע בחודשים האחרונים דעות קיצוניות נגד ישראל והמלחמה בעזה, וכתגובה החליט חרזי להעמיד למכירה את החולצה שקיבל מקאנטונה לפני 30 שנה, בסיומו של אחד המשחקים הכי בלתי נשכחים של נבחרת ישראל, 2:3 על צרפת בפריז.

רונן חרזי מעמיד למכירה את החולצה שקיבל ב-1993 משחקן נבחרת צרפת אריק קאנטונה
| אתר רשמי, פנטגון פומביות

"כבר בתחילת המלחמה כשהוא התחיל לפלוט את השטויות שלו על 'שודדים זכויות אדם' וכו' החלטתי שהחולצה הזאת אצלי לא נשארת בבית", הסביר חרזי לוואלה! ספורט, "אחרי זה חשבתי איך אני עושה איתה משהו טוב, שהכסף ייתרם לחיילים ששומרים עלינו. בדקתי, התייעצתי איך לעשות את זה הכי נכון כי בארץ לא יהיה לזה ביקוש, בינתיים הוא המשיך עוד פעם להתבטא נגדנו ואז כבר אמרתי שהולכים על זה עם האפשרות של מכירות פומביות בחו"ל. צריך לזכור שיש לו רק 45 הופעות במדי נבחרת צרפת, אין לו הרבה כאלה, נמתין בסבלנות עד שמישהו שירצה את החולצה הזאת אצלו יקפוץ על זה".

על התגובות למהלך שלו אמר כוכב העבר: "זה מטורף, לא האמנתי שאקבל כל כך הרבה הודעות ותגובות תומכות על הדבר הזה, אבל באמת המטרה היא לקחת את כל הדבר הזה לעשות משהו טוב למען החיילים, שמכל השטויות והחוסר הבנה שהוא לא מפסיק לפלוט לפחות חיילי צה"ל ייהנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי