אבוקסיס: "היה צריך להיות 2:8, המחצית הראשונה הטובה מאז שהגעתי"

play
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים | דני מרון
צפו: חגיגת שערים והחמצת ענק ב-2:3 של בית"ר ירושלים על מכבי פתח תקוה 03:51

מאמן בית"ר ירושלים הודה שנלחץ לקראת הסיום ב-2:3 על מכבי פתח תקוה: "רצינו לתת גולים, היו החמצות מטורפות". בני לם: "ספגנו שערים טיפשיים. יכולנו להשוות"

(גודל טקסט)

אחרי ה-4:4 עם הפועל באר שבע וההפסד 1:0 למכבי תל אביב, שבה הערב (ראשון) בית"ר ירושלים למסלול הניצחונות כשניצחה בביתה 2:3 את מכבי פתח תקוה ובכך עלתה למקום ה-10 בטבלה. טימו מוזי כבש ראשון (4), ירדן כהן איזן (26), גרגורי מורוזוב (31) וירדן שועה (45) דאגו להעניק ליוסי אבוקסיס את הניצחון, חמישה ימים לפני משחק החוץ אצל הפועל חיפה. המלאבסים שקיבלו שער מצמק ענק מאנאס מחאמיד (72) ירדו לקרקע אחרי הניצחון בדרבי. בעוד ארבעה ימים יתארחו אצל הנציגה הנוספת מהבירה – הפועל ירושלים.

יוסי אבוקסיס סיכם את הניצחון הדרמטי: "השחקנים הלחיצו אותי. זאת הייתה היום המחצית הראשונה הכי טובה שלנו מאז שהגעתי לפה. פריידיי אולי עם החמצת העונה, ואז עוד החמצות ואנאס מחאמיד עם גול מדהים הלחיץ אותי. רצינו לתת את הגולים, אלה החמצות מטורפות. זה משחק של 2:8, אבל לא נכנסו הכדורים. אתה עייף ונכנס ללחץ והולך טיפה אחורה. קשה לשחק כל כך הרבה דקות טוב, עשינו 60 דקות מצוינות. בקצב כזה של משחק אתה חייב ללכת אחורה. אלה נקודות חשובות".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
"זה היה משחק של 2:8". אבוקסיס | דני מרון

על היכולת של הקבוצה הערב: "גם מול מכבי תל אביב היו לנו 60 דקות מצוינות. כבשנו הרבה לאחרונה, אבל עשינו הרבה טעויות במשחק ההגנה. שחקני ההתקפה עשו עבודה מדהימה היום. גאה בשחקנים, הייתה פה מלחמה מדהימה. פריידיי? אני חושב שהוא עשה דברים אדירים חוץ מלכבוש. כל כך רציתי בשבילו שיכבוש. שועה? אני עושה חילופים לפי מה שצריך לא לפי בקשת הקהל. הוא הגיע עם פציעה וביקש לשחק, הקהל לא יודע מה קורה עם השחקנים ואני לא אוהב את האנרגיות האלה".

עדי יונה שסיפק עוד הופעה נהדרת אמר: "חושב שעשינו משחק מצוין. האמנו שאנחנו יכולים להביא יכולת כזאת והיינו צריכים לסגור את המשחק טוב יותר. היה לחץ בסיום, אבל שמח שהצלחנו להשיג את 3 הנקודות. היה לנו פחות ביטחון במשחקים הראשונים של העונה, שמח שאנחנו מצליחים להביא את זה עכשיו".

על הארכת החוזה: "כל זמן שיתנו לי פה את הבמה, וזאת במה שאני חולם עליה מגיל קטן, אני אעשה הכל על מנת להצליח".

בני לם מאמן מכבי פתח תקוה
"היינו קרובים להשוות, אבל גם בית"ר הייתה יכולה לכבוש עוד". בני לם | דני מרון

בני לם סיכם את ההפסד: "כל המשחק התבטא ב-4 הדקות הראשונות. היה צריך לשמור על הדקות הראשונות וברגע שספגנו לא היינו במשחק. אלו היו ספיגות טיפשיות. בחצי השני רצינו לשחק, ובחצי השעה האחרונה הגענו להרבה מצבים נהדרים. גם בית"ר הגיעה להרבה מצבים, היינו קרובים לכבוש עוד. בית"ר הייתה יכולה להבקיע גם עוד יותר שערים".

על היכולת ההגנתית וחוסר ההמשכיות: "יש לכך הרבה השלכות. לשחק עם צעירים, לשחק בצפיפות משחקים, הרבה חילופים בהרכב. הרווחנו את אנאס מחאמיד היום שזה חשוב. צריך את כולם בריאים וזה מה שחשוב".

לקראת המשחק מול הפועל ירושלים: "זה משחק קשה, זה סגנון אחר, אבל צריכים להמשיך את חצי השעה האחרונה למשחק הבא".

אביאל זרגרי, אקס הירושלמים, סיכם: "עלינו למחצית השנייה אחרי מחצית ראשונה פחות טובה ועשינו שינוי. יש תחושת פספוס. הייתה התרגשות לחזור לכאן לטדי. היה טקס מרגש, היה כיף לקבל את הכבוד הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי