מכבי תל אביב סופרת: חמישה מחזורים, ארבעה מקרי קיפוח

play
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי עם עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי
צפו: נחמיאס כבש והקדיש לחברו שנהרג, מכבי תל אביב גברה על הפועל חיפה 02:17

באיגוד השופטים קיימת תמימות דעים שהשער הראשון של נחמיאס נגד הפועל חיפה לא היה צריך להיפסל. הצהובים ממשיכים לנצח למרות הטעויות, אבל במועדון יש גם מי שנזכר בדבריו של ולאדן איביץ' על השיפוט במשחקי הקבוצה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

תמימות דעים באיגוד השופטים באשר לשער שמכבי תל אביב כבשה אתמול (ראשון) לרשת הפועל חיפה ושנפסל. הוועדה המקצועית של האיגוד עדיין לא פרסמה דבר בעניין השער שכבש עידן נחמיאס (שבהמשך כבש שוב כבש – הפעם שער שאושר), אבל בין כתלי האיגוד קיימת הסכמה שלא היה מקום לפסול את השער.

כזכור, עוזר השופט מתי יעקובוב הרים דגל לנבדל והשופט המרכזי ארז פפיר פסל את השער. מעמדת ה-VAR היה צריך שלום בן אברהם להחליט אם לתמוך בהחלטה או להתערב ולפסוק כי השער היה חוקי. בן אברהם בחר לא להתערב והשער נפסל, אך כאמור גורמים רבים באיגוד מוצאים הבוקר כי לא היה צריך להרים דגל לנבדל מאחר שהוא היה פאסיבי ולא פגע במהלך שבסיומו כבש הבלם. בהמשך נחמיאס כאמור כבש שער נוסף בזכותו ניצחה מכבי תל אביב 0:1, אבל במועדון יכולים להרגיש שהם מקופחים במשחקים האחרונים.

עידן נחמיאס, שחקן מכבי תל אביב
כבש שני שערים, אבל רק השני אושר. נחמיאס | מאור אלקסלסי

למעשה, בחינת הדברים מלמדת כי בחמשת המחזורים האחרונים, קופחה מכבי תל אביב ארבע פעמים:

* במשחק מול מכבי נתניה נפסק פנדל לזכות היהלומים על ידי שופט ה-VAR וזו היתה טעות. השופט המרכזי שניר לוי קיבל את פסיקת ה-VAR והצביע על הנקודה הלבנה, אבל לא היה מקום לכך.

* במשחק לאחר מכן מול הפועל באר שבע, ביטל שופט ה-VAR דניאל בר נתן פנדל לזכות מכבי תל אביב וזו היתה טעות מצד השופט רועי רינשרייבר לקבל זאת.

* במחזור הקודם נפסל בצדק שער למכבי תל אביב אחרי עבירה שבוצעה על ידי ערן זהבי על שוער בית"ר ירושלים מיגל סילבה, אבל את הקיפוח יכולים במכבי תל אביב לספור בשל העובדה כי במשחק המקביל של מכבי חיפה נגד בני ריינה, לירוקים אושר שער אחרי עבירה דומה שבוצעה על גד עמוס.

* אמש כאמור היה המקרה הרביעי עם פסילת השער של נחמיאס.

ארבעת המקרים לא מנעו ממכבי תל אביב לנצח ולכן המועדון יחסית רגוע וחי בשלום עם האירועים, אבל בקרית שלום יש עדיין רבים שמזכירים את הימים של ולדאן איביץ', שהיה מרבה לומר שמכבי תל אביב לא נספרת באיגוד השופטים ושהיא צריכה לפעול כנגד ההחלטות שמקפחות אותה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי