עידו שחר חתם במכבי תל אביב על חוזה חדש לשנתיים וחצי

play
עידו שחר, בן מנספורד | מכבי תל אביב
צפו: נחמיאס כבש והקדיש לחברו שנהרג, מכבי תל אביב גברה על הפועל חיפה 02:17

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר בן ה-22 האריך חוזה בקרית שלום: "עם החתימה על החוזה החדש אני בדרך להגשים חלומות גדולים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עידו שחר חתם היום (שני) על חוזה חדש במכבי תל אביב, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. שחר הגיע למשרדי המועדון מלווה בסוכנו גלעד קצב, וחתם על חוזה לשנתיים וחצי עם אופציה לעונה נוספת. הקשר בן ה-22 אמר: "אני מאושר לעשות את כל הדרך הזאת מהילדים ועד לקבוצה הבוגרת. החלום שלי היה לשחק בבוגרים של מכבי ועכשיו עם החתימה על החוזה החדש אני בדרך להגשים חלומות גדולים עוד יותר. התמדה ועבודה קשה תמיד הובילו אותי לאורך כל הדרך וימשיכו לאפיין את המשחק שלי גם בעתיד. אני אעשה הכל למען הקבוצה והמועדון על מנת שנמשיך לרוץ קדימה, לזכות בתארים ולשמח את האוהדים".

למכבי תל אביב היה מאוד חשוב להשאיר את הקשר אצלה והעובדה שבסוף העונה היה אמור לסיים חוזה, הדירה שינה מעיניהם של ראשי המועדון שמחזיקים ממנו מאוד. גם הדעה החיובית של רובי קין על הקשר הנמרץ, שלא מקבל ממנו יותר מדי דקות, דחפה את ראשי המועדון להכיר בכך שהמשימה להשארת השחקן במכבי תל אביב הייתה בעדיפות עליונה.

בימים האחרונים חלה התקדמות גדולה בין הצדדים לקראת חתימה על חוזה ארוך טווח וזו עוד אחת מהסיבות שבעטיין לא נחפזו במכבי תל אביב להגיש הצעה על גדי קינדה. עידו שחר, דן ביטון, גבי קניקובסקי וקיקו בונדוסו משחקים בעמדה דומה לקינדה והצהובים הרגישו שאין דחיפות לצרף את קינדה.

גלעד קצב, עידו שחר, בן מנספורד, מכבי תל אביב
"כולנו מאושרים שעידו נשאר במכבי לטווח ארוך". שחר ומנספורד | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

שחר בן ה-22 גדל במכבי תל אביב ויצא להשאלות בבית"ר תל אביב בת ים, הפועל חיפה, מכבי פתח תקוה ובעונה הקודמת באפולון לימסול הקפריסאית (שני שערים ב-25 משחקי ליגה). את שערו היחיד במדים הצהובים כבש לרשת הפועל ירושלים בינואר 2022.

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "כולנו מאושרים שעידו נשאר במכבי לטווח ארוך. זו החתמה חשובה. עידו מייצג את כל מה שמכבי. שחקן מאוד מוכשר הניחן בשילוב של מוסר עבודה גבוה בשילוב של רצון עז להפוך להכי טוב שהוא יכול ולנצח כחלק מהקבוצה. אנו מתרגשים לראות את עידו ממשיך במסע שלו במדי מכבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי