בני לם פוטר ממכבי פתח תקוה, רן קוז'וך מועמד מוביל להחלפתו

play
בני לם מאמן מכבי פתח תקוה | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.1.24 04:56

יממה לפני שהמלאבסים יתארחו בטדי אצל הפועל ירושלים (רביעי, 19:00), הם נפרדו מהמאמן. במועדון ניסו לשכנע את אבי לוזון להמתין עם הפיטורים, אבל הוא היה נחוש בדעתו בעקבות היכולת נגד בית"ר ירושלים. גם שמו של חיים סילבס עלה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה הודיעה היום (שלישי) במפתיע על פרידה מהמאמן בני לם, יממה לפני שתתארח בטדי אצל הפועל ירושלים. הפרידה, לפי הודעת המועדון, נעשתה ב"החלטה משותפת", אחרי שהקבוצה ניצחה שני משחקים בלבד מתוך שמונה שערכה מאז חודשה ליגת העל בתחילת חודש דצמבר. הניצחונות היו על מכבי נתניה ובדרבי נגד הפועל פתח תקוה בשבוע שעבר, אבל ביום ראשון נכנעה הקבוצה 3:2 לבית"ר ירושלים.

גורמים בסביבת המועדון ניסו לשכנע את אבי לוזון להמתין לפחות אחרי המשחק מחר בטדי, אבל לוזון היה נחוש מאוד בעיקר לאור המחצית הראשונה החלשה מאוד נגד בית"ר בתחילת השבוע. המועמד המוביל הוא רן קוז'וך שפוטר ממכבי נתניה לאחרונה, כשגם שמו של חיים סילבס עלה.

בני לם מאמן מכבי פתח תקוה
"היינו קרובים להשוות, אבל גם בית"ר הייתה יכולה לכבוש עוד". בני לם | דני מרון

"בהחלטה משותפת של הנהלת המועדון ומאמן הקבוצה בני לם, הוסכם על ידי שני הצדדים על פרידה הדדית ברוח טובה. מכבי פתח תקווה מודה לבני על תקופה נהדרת ועל עליית הליגה בשנה שעברה ומאחלת לו בהצלחה בהמשך", נמסר מהקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי