עידו שחר: "תחילת העונה לא הייתה פשוטה, הייתה לי תחושה שאשאר"

play
"הייתי אופטימי". שחר אתמול | אריאל שלום
עידו שחר, שחקן מכבי תל אביב 04:12

קשר מכבי תל אביב דיבר אחרי הארכת החוזה: "רגע מרגש, עשיתי את התהליך הכי נכון כדי להגיע מוכן לבוגרים. יש משהו מיוחד בחדר ההלבשה, כולם מלוכדים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סימני השאלה סביב עתידו של עידו שחר במכבי תל אביב הפכו השבוע לסימני קריאה, זאת לאחר שחתם על חוזה חדש לשנתיים וחצי עם אופציה לעונה נוספת. הקשר בן ה-22 שב הקיץ לקריית שלום בתום עונת השאלה באפולון לימסול הקפריסאית, ואחרי מספר משחקים שבהם הביט מהצד, הוא מקווה שהופעתו בהרכב מול בית"ר ירושלים לפני שבוע הייתה הראשונה מתוך רבים.

שחר סיפר על הארכת החוזה ואמר: "זה רגע מרגש עבורי, מאז שהייתי ילד זה היה החלום שלי להגיע לבוגרים. אני מתאמן מגיל 11, התאמנו בסינטטי והיינו מציצים לאימונים של הבוגרים. זה היה החלום ואני שמח שעכשיו הגעתי למעמד הזה ולמצב הזה. עשיתי את התהליך הכי נכון שאפשר כדי להגיע לרגע הזה מוכן".

"ידעתי שזו העונה שלי, הייתה לי תחושה שאשאר פה", הוסיף, "התחלתי את העונה לא פשוט עם כל מה שהיה. פספסתי את היורו בגלל סיבות רפואיות, גם במחנה אימונים לא הייתי במאה אחוז כשירות אבל עבדתי מאוד קשה כל הזמן הזה, חיכיתי המון זמן להזדמנות ואני שמח שקיבלתי אותה".

בן מנספורד, עידו שחר, מכבי תל אביב
"כולנו מאושרים שעידו נשאר במכבי לטווח ארוך". שחר ומנספורד | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

על הצוות המקצועי החדש אמר שחר בן ה-22: "בתור שחקן צעיר זה הדבר הכי טוב שאפשר לבקש. יש להם ניסיון מטורף, הם שיחקו ברמות הכי גבוהות, ויותר מזה הם גם בני אדם שבאים ללמד. אני לוקח מהם המון טיפים ויש פה גם הרבה שחקנים מנוסים שאני לומד מהם – ערן זהבי, שרן ייני, דור פרץ. אני מאוד אוהב ללמוד מהשחקנים האלה, מכל אחד לקחת משהו שיותר נוגע לי".

"השנה אני מרגיש שיש משהו מיוחד בחדר הלבשה", המשיך הקשר, "כולם מלוכדים ביחד, האווירה בכל אימון פשוט מדהימה. בסוף אתה נמדד לפי ניצחונות ואם אתה לא עושה את העבודה שלך אפשר להגיד שכל הדברים האחרים פחות מעניינים. ברגע שאתה מנצח הכל נראה יותר טוב ועוזר לאווירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי