קין שיבח את המחליפים, אלי לוי על השופט: "שחקן עודף" של מכבי ת"א

play
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | לירון מולדובן
קניקובסקי כבש וריגש בהקדשה לחברים שנפלו: מכבי ת"א דרסה 1:4 את אשדוד 06:22

הצהובים ממשיכים לנצח, רובי קין מרוצה מהניצחון ומקיקו בנדוסו: "אסור לנוח". ביקורת חריפה באשדוד על השיפוט: "שחקנים נתנו מחצית פנטסטית, אבל קשה לשחק מול מכבי כשיש לה שחקן עודף"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דקות של דאגה עברו הערב (רביעי) על מכבי תל אביב, כשהקבוצה ראתה את יוריס ואן אובריים מבקש להתחלף בדקה-39 כשהוא מתלונן על כאבים במפשעה במהלך המשחק מול מ.ס. אשדוד. ואן אובריים הוא ללא ספק אחד משחקני המפתח של מכבי תל אביב העונה, ובקבוצה חששו שהוא מצטרף לרשימת השחקנים שנכנעו לעומס הפיזי הגדול.

שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה עם יוריס ואן אובריים
יהיה כשיר למשחק העונה? ואן אובריים | לירון מולדובן

ואן אובריים הרגיש כיווץ קטן באיזור המפשעה והעדיף לצאת כדי לא להסתכן בפציעה. הוא אמר לשחקנים בספסל שהוא מרגיש טוב ושזה לא משהו רציני, והוא אמור להיות כשיר למשחק של המוליכה מול הפועל חדרה ביום ראשון – לפני המשחק מול מכבי חיפה בין רביעי הבא.

בסופו של דבר מכבי תל אביב הביסה 1:4 את מ.ס. אשדוד, והמשיכה ברצף שלה, כשהפעם הקבוצה סוף סוף מנצחת בפער של יותר משער אחד ומציגה יכולת התקפית משכנעת.

רובי קין: "אני חושב שהחילופים עזרו, והשחקנים שנכנסו הביאו אנרגיה, כולם היו מצוינים, ייני, דור כבש, יוני בישל, אנחנו נצטרך את כולם, ואני שמח מהמחצית השניה. אמרתי כבר אתמול, אי אפשר להסתמך רק על ערן, וכולם צריכים להצטרף, ואני מסופק מזה".

על קיקו בנדוסו שהחליף את מילסון: "הוא רגוע מאוד עם הכדור, כבש שער יפה. ידענו שייקח לו קצת זמן להסתגל, והוא עשה את זה. הוא מביא רוגע למשחק שלנו".

כשנשאל על ההרחקה שלו מהמשחק הבא, קין צחק וענה: "אני אקנוס את השחקנים שעלו מאוחר, מישהו יארגן לי ארוחה נחמדה".

על הרצף: "אנחנו מנסים לייצר אווירה של ביחד, של רצון לנצח בכל משחק, ואנחנו עומדים בזה, ואסור לנוח, כי זה לא יהיה קל, כל משחק הוא אתגר. מגיע הרבה קרדיט לשחקנים, שצריכים להמשיך ולהמשיך, ולהפוך את הניצחנוות להרגל. עכשיו אנחנו מצפים בקוצר רוח למשחק הבא שלנו לפגוש את הקהל, אומנם חבל שאשב ביציע, אבל אשמח לחוות את האוהדים שלנו".

אבנעזר ממאטה, שחקן מ.ס. אשדוד חוגג
הרבה תסכול. אשדוד | לירון מולדובן

אלי לוי, מאמן אשדוד: "היה חצי ראשון פנטסטי שלנו, אבל קשה לשחק מול מכבי תל אביב שהיא קבוצה טובה עם איכויות, אבל יש להם עוד גורם שעוזר להם – קשה לשחק עם עוד שחקן עודף נגד מכבי תל אביב. אתן דוגמה פשוטה. היה פאול על זסנו, הוא המציא פאול, ומזה היה הגול הראשון. שחקנים נתנו מחצית פנטסטית, אבל קשה לשחק מול מכבי כשיש לה שחקן עודף. אני בטוח שזה הכריע את המשחק, זה נתן להם גול. אני יודע שאנחנו נצטרך למצוא את הפתרונות. אבל קשה לעמוד טוב וללחוץ, והיינו במשחק חזק – ואז, אם יש עוד עזרות לא מתוכננות, מה אני אגיד?

על המשחק הבא: "הקבוצה שלי מתכוננת כל משחק לגופוץ גם היום נראינו טוב, ונעשה התאמות גם מול בית"ר ירושלים. נעשה שיפורים בינואר, ומאמין שנתחזק".

גיל כהן: "תחושה משמחת לחזור, לא שיחקתי שלושה חודשים בגלל המלחמה והפציעה, אבל אני שמח לחזור. השופט הכריע? לא הייתי אומר הכריע, אבל מאוד עזר. מחצית שלמה מכבי לא מגיעה למצבים, ופתאום הוא שורק לפאול ומזה מקבלים גול. היה קל לשרוק לטובת מכבי תל אביב.

"המצב קטסטקופה, אם אפשר להגיד, צריכים להוציא נקודות בשיניים, נצטרך לשנות סגנון לדעתי, ולהוציא נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי