עומר גולן: "בני התפטר וזה נפל עלינו". לבקוביץ': "השחקנים אחראים"

play
עונת בלהות. עומר גולן | ברני ארדוב
צפו: הפועל ירושלים הלוהטת ניצחה 1:3 את מכבי פתח תקוה המאכזבת 03:18

מכבי פתח תקוה שוב נכנעה, יממה אחרי העזיבה של בני לם, גולן: "אין לי כרגע שם למחליף. מחר יהיו יותר רעיונות". זיו אריה על הניצחון של הפועל ירושלים: "האמנתי בסגל הזה כל הזמן"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים המשיכה הערב (רביעי) במומנטום המצוין שלה, כשגברה 1:3 על מכבי פתח תקוה, עקפה אותה בטבלה ורשמה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. הקבוצה מירושלים, שפתחה את העונה עם 2 מתוך 27 נקודות אפשריות, ממשיכה בריצה המרשימה שלה, כשמנגד מכבי פתח תקוה ממשיכה בדעיכה, אחרי שרק אתמול נפרדה מהמאמן בני לם.

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה
ממשיך לאגור נקודות. זיו אריה | דני מרון

זיו אריה: "אנחנו בתקופה טובה אחרי כל מה שעברנו. אני רואה שלשחקנים קשה באימונים, נועם כמעט גמר היום, אבל השחקנים מתחילים להראות מה שיש להם, ונקווה שנמשיך ככה. מכבי פתח תקוה זו קבצה שלוחצת, עקב המצב שלהם הם באו וחיכו, הם הקשו עלינו, אבל עשינו שתי פעולות טובות ועלינו ל-0:2. זה נתן לנו שטחים, והשחקנים שלנו יודעים מה לעשות עם שטחים.

"אני הייתי מרוצה מהשחקנים שלנו גם במשחקים שבהם הפסדנו. קרו לנו דברים הזויים אבל האמנתי בסגל הזה כל הזמן ושצריך לתת להם שקט. למה אני צרוד? לפעמים השחקנים שלנו עושים קצת שטויות, אבל זה בסדר, שאני אאבד את הקול והם ינצחו".

אופק ביטון: "היה משחק כיפי, כיף לנצח. חדר ההלבשה שלנו תמיד היה מגובש. ככל שאתה מנצח יותר כיף, אבל תמיד סמכנו על זיו. יש יותר ביטחון, הבאסה זה שלא שמרנו על שער נקי, אבל נעבוד על זה".

עומר גולן מאמן מכבי פתח תקוה
עונת בלהות. עומר גולן | ברני ארדוב

מנגד, על הקווים של האורחת ממלאבס עמד מורד מגמאדוב, שחקן העבר ועוזר המאמן בימים כתיקונם שלא העביר את האימון המסכם, כי היה זה בני לם שעשה זאת ורק כעבור מספר שעות נפגש עם אבי לוזון לשיחה שבסיומה הוכרז על עזיבתו. יחד עם מגמאדוב היה על הספסל גם המנהל המקצועי עומר גולן – אבל השניים לא הצליחו למנוע את המפלה הכואבת. מכבי פתח תקוה ספגה הפסד חוץ חמישי ברציפות, והיא עדיין ללא ניצחון חוץ עונה.

עומר גולן: "זה משהו שקוה לנו הרבה משחקים. אנחנו מקבלים גולים בקלות מדי, ולא משנה מה אנחנו עושים בהתקפה, קל מאוד נגדנו לכבוש שערים. אנחנו מוכנים בחלון ההעברות להתחזק, ומאמינים שמחר ייסגר הסיפור של המאמן. לא מרימים ידיים, נמשיך להילחם. אין לי כרגע שם. מחר יהיו יותר רעיונות ונדע יותר מה אנחנו רוצים. הייתה יממה לא פשוטה, בני התפטר וזה נפל עלינו פתאום. אין זמן בתקופה הזאת, ננסה לעשות את זה כמה שיותר מהר, ולהרים את השחקנים, כי אנחנו לא מרימים ידיים. פה החזקים נמדדים. ניתן להם את הגב, יום מנוחה, ונמשיך בהכנה רגילה. מאמן חדש ייתן אנרגיות חדשות ואולי זווית אחרת, ואלי זה יעזור לנו".

"אנחנו גוררים את זה יותר מדי משחקים. חשבנו שעמרנו את זה עם הניצחון בדרבי אבל זה לא רה, ומשחק חרי זה שוב ספגנו. אנחנו חייבים להקרין כוח ועוצמה, זה אנחנו השחקנים שצריכים להסתכל במראה, זה לא מאמן זה או אחר, ולצאת מזה. יש פה הנהלה, יהיה מאמן חדש, ואני בטוח שמכבי פתח תקוה תיראה הרבה יותר טוב, אבל אנחנו השחקנים יכולים להבין שמאמן יכול ללכת הביתה – אבל איפה האחריות שלנו, והיא לא פחות משל המאמן". על העזיבה של לם: "לא פשוט. מאוד הופתענו. כל השחקנים היו מחוברים אליו אבל זו המציאות, חייבים להסתכל קדימה ולא אחורה, ולצאת לדרך חדשה אמיתית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי