לאחר שלא קיבל את עמדת ה-VAR: בוטל שיבוצו של פריד למחזור הקרוב

play
יגאל פריד, שופט כדורגל | אריאל שלום
אין דרמה גדולה מזו: הפועל חיפה הפכה ל-2:3 על בית"ר ירושלים 04:33

אחרי שהשופט התבצר בעמדתו ונתן פנדל להפועל חיפה, איגוד השופטים החליט שהוא לא יהיה ב-VAR במשחק בין הפועל באר שבע לבני ריינה ואלי חכמון ישפוט במקומו שני משחקים במחזור

(גודל טקסט)

יגאל פריד, שטעה אמש (חמישי) במשחק בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים כאשר לא קיבל את המלצת שופט ה-VAR דניאל בר נתן לבטל את הפנדל הראשון לזכות הפועל חיפה, הודח משיבוצו מחר (שבת, 15:00, ספורט4) כשופט ה-VAR במשחק שבין הפועל באר שבע לבני ריינה. במקום פריד שובץ למשחק אלי חכמון, וזה יהיה המשחק השני שלו במחזור הקרוב אחרי שמראש שובץ ב-VAR למכבי תל אביב מול הפועל חדרה ביום ראשון.

ההחלטה היום של איגוד השופטים מתווספת להודעה מוקדם יותר של הוועדה המקצועית, שמיהרה להחליט ולפרסם שפריד טעה כאשר נקרא למסך ובחר בכל זאת להיצמד לפסיקה שלו לפנדל לטובת הפועל חיפה. פריד גם פספס את הפנדל השני לטובת הפועל חיפה בתוספת הזמן, אבל במקרה הזה הוא קיבל את ההמלצה של בר נתן ופסק על הפנדל בעקבות נגיעת היד של דור מיכה שבזכותו ניצחה הפועל חיפה.

יגאל פריד מצביע על נקודת הפנדל
"זה מה שראיתי במגרש". פריד | מאור אלקסלסי

באיגוד השופטים הנחו בעבר וחידדו את השופטים שברוב המקרים הם צריכים לקבל את פסיקת שופט ה-VAR. הכעס על פריד היום גדול מאחר שהוא לא הסכים עם ההנחיה הנכונה שקיבל מבר נתן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי