חשש שאלטמן ייעדר כחודש. איינבינדר: "מצפה לנו עכשיו אתגר גדול"

play
עומרי אלטמן, הישאם לאיוס שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | ברני ארדוב
ניצחון רביעי רצוף למכבי נתניה, פלקושצ'נקו סידר מהפך על הפועל תל אביב 02:50

הפועל ת"א נכנעה לנתניה והמשיכה בדעיכה, למה: "עברנו שבוע משוגע". חשש שאלטמן סובל מקרע בשריר האחורי, איינבינדר: "נצטרך להישאר קרי רוח"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי נתניה שמרה הערב (שבת) על מאזן מושלם תחת גיא צרפתי, כשגברה 1:2 על הפועל תל אביב מצמד של מקסים פלקושצ'נקו ורשמה ניצחון רביעי בארבעה משחקים תחת המאמן המחליף. האדומים עלו ליתרון מוקדם משער של מאוויס צ'יבוטה (3), אבל פלקושצ'נקו הפך עם צמד מהיר (15 ו-19) והעניק לקבוצתו ניצחון מוצדק. האדומים עם שתי נקודות בלבד מ-12 האחרונות והם במקום השישי כעת, לפני רצף משחקים קשוח מול הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל חיפה. בנוסף, עומרי אלטמן נפצע, ייבדק מחר, והחשש הוא לקרע בשריר האחורי שיגרום לו להיעדר כחודש מהמגרשים.

מקסים פלקושצ'נקו שחקן מכבי נתניה לצד רן בנימין, אלן אוז'בולט שחקני הפועל תל אביב
חוזרים לאכזב. הפועל תל אביב | ברני ארדוב

המאמן המפסיד בורחה למה: "המשחק התחיל טוב עבורנו, כבשנו מוקדם ויכולנו לעשות את השני. תקפנו, אבל אז איבדנו ריכוז בחמש דקות ונתניה הפכה. היא קבוצה חזקה, נתנו לה הזדמנויות והיא ניצלה אותן. לאחר מכן המשחק היה מאוזן ולא הצלחנו להשיג את השוויון. עברנו שבוע משוגע ולפחות עכשיו יהיו לנו כמה ימים לנוח. אנחנו משחקים יחד, מנסים להגן יחד ולתקוף יחד. לפעמים יש יותר מרווחים ואנחנו מנסים לשפר את זה. אנחנו נצבור אנרגיות בשבוע הזה שנוכל לנוח קצת, ונמשיך לעבוד כדי להתקדם".

דן איינבינדר: "לפעמים כדורגל זה משחק של מומנטום. התחלנו טוב, כמו שרצינו, כבשנו שער מוקדם והייתה לנו עוד הזדמנות לעשות 0:2 ואז המשחק היה קל יותר מבחינתנו. אבל לפעמים כשאתה לא כובש, עושים טעות במצב נייח והמומנטום משתנה. הם נכנסו למשחק ובנו זה פגע. לא הצלחנו לחזור וזה מאכזב, הפסד כואב. עכשיו ממשיכים הלאה. התגבש תלכיד טוב של שחקנים שרוצים לקחת את המועדון קדימה. נצטרך להישאר קרי רוח, גם אם לקחנו פחות נקודות בשבוע האחרון. זה יחלוף, נביא נקודות ונשמח את הקהל. מצפה לנו עכשיו סדרה קשה של משחקים, זה יהיה אתגר גדול. נצטרך לנוח קצת כי אנחנו בעומס גדול ונקווה שכולם יהיו כשירים. אסור לנו להכניס את הלחץ אלינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי