הלב שלה: כך גפן פרימו חגגה את ההצגה של עדן שמיר

play
עדן שמיר שחקן הפועל באר שבע חוגג שער | דני מרון
צמד לעדן שמיר ב-2:4 המוחץ של הפועל באר שבע על בני ריינה 04:19

אחרי שהקשר הבקיע צמד ב-2:4 של באר שבע הלוהטת על בני ריינה, זוגתו המפורסמת לא נשארה אדישה והפגינה אהבה. המדור מתמוגג

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע כובשת לאחרונה בצרורות ושוב נהנית מכדורגל. אחרי שיצאה מהמשבר, הקבוצה מבירת הנגב ספרה ניצחון רביעי ברציפות, הפעם 2:4 משכנע על מכבי בני ריינה. במועדון החמיאו בסיום לעדן שמיר שכבש לראשונה העונה והצטיין עם צמד – ויש מי שעודדה אותו בטירוף.

אז אמנם הם שומרים על הזוגיות שלהם לרוב מחוץ לרשתות החברתיות, אבל המעמד המרגש גרם לג'ודוקא גפן פרימו לצאת מגדרה כשהיא עודדה את בן הזוג שלה לאחר הצמד המרשים שכבש. "כן!", כתבה בת ה-23 על השער הראשון של שמיר לצד לבבות אדומים ושיתפה את הסטורי שהעלו בחשבון האינסטגרם הרשמי של הקבוצה. "הלב שלי", כתבה ותייגה את החבר בסטורי נוסף בו חגג הקשר את שערו השני במשחק, וסגר הופעה חלומית בטרנר.

גפן פרימו מתלהבת לאחר השער הראשון העונה של עדן שמיר | מסך, אינסטגרם

השניים אמנם עדיין לא דיברו על מערכת היחסים ביניהם באופן פומבי, אך נצפו לראשונה בחודש שעבר צופים יחד באליפות ישראל בג'ודו. כזכור, לפני קצת יותר מחודש סיפרנו לכם על מערכת היחסים המסקרנת שנרקמה בין הכדורגלן לבין הג'ודוקא הצעירה.

עדן שמיר השלים צמד, גפן פרימו פירגנה | מסך, אינסטגרם

שמיר, שהתגרש אחרי שנת נישואים, הכיר לאחר מכן את גפן והתאהב עד מעל לראש. את סיכום 2023 שלה, שיתפה פרימו בפני אלפי העוקבים ולא שכחה לצרף גם תמונה ראשונה יחד עם שמיר.

סיכמה שנה ולא שכחה את שמיר. גפן פרימו | מסך, אינסטגרם

אנחנו במדור מאושרים שיש לנו זוג שמשלב את הספורט האולימפי ואת הכדורגל הישראלי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי