אופס? שחקן בליגת העל נתפס עם האקסית הטרייה של כוכב נבחרת ישראל‎

הכדורגלן שחווה עונה טובה מבחינה אישית וקבוצתית נצפה מבלה עם מי שסיימה מערכת יחסים עם אחד השחקנים הישראלים הכי בכירים. "החיוכים היו אמיתיים, לא היה קשה להבחין שקורה ביניהם משהו"

(גודל טקסט)

בזמן שכל העיניים נשואות אל עבר משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה שיתקיים ביום רביעי הקרוב באצטדיון בלומפילד, מסתבר שגם מחוץ לכר הדשא יש הרבה אקשן לאחרונה בחייהם האישיים של שחקני ליגת העל.

למדור הגיעה ידיעה בלעדית, לפיה כדורגלן ישראלי מוכר נצפה במסעדת ה'נאמוס' בהרצליה עם אקסית טרייה של כוכב נבחרת ישראל בהווה. 

כדור כדורגל | GettyImages, Shaun Botterill

השחקן נמצא בתקופה טובה מבחינה אישית וקבוצתית ומסתבר כי גם בחייו האישיים בכלל לא משעמם. אחד מעדי הראייה שנכח באותה מסעדה סיפר למדור כי לא היה ספק לגבי טיב הקשר: "ביליתי שם בשבת והם היו נראים מאוד קרובים וחייכו כל הערב. זה היה נראה מעבר לידידות, יותר כמו דייט – החיוכים היו אמיתיים מידי, לא היה קשה להבחין שקורה ביניהם משהו".

מאז הקיץ האחרון החזיק אותו כדורגלן בטייטל רווק, לאחר שהוא וזוגתו מימי התיכון נפרדו, ואילו אותה בחורה איתה יצא לדייט, סיימה זוגיות עם כוכב נבחרת ישראל. משתוקקים לדעת במי מדובר? גם אנחנו מתים לספר, אבל תצטרכו להמתין בסבלנות. מבטיחים להמשיך לעדכן בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי