בהפועל חיפה מחמיאים לצוות המקצועי, איהאב גנאים על הכוונת

play
רוני לוי מאמן הפועל חיפה | קובי אליהו
קוז'וך הובס בבכורה: 0:3 גדול להפועל חיפה על מכבי פתח תקוה 06:16

רוני לוי "הביא את הקבוצה מאוד מוכנה", בדרך ל-0:3 על מכבי פתח תקוה. קשר אקטובה מועמד, מלמד כיכב: "לא סתם התעקשנו עליו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מחמאות גדולות בהפועל חיפה לצוות המקצועי והמאמן רוני לוי על פתיחת העונה המצוינת שממשיכה גם עם תחילת הסיבוב השני. אתמול (שני) האדומים ניצחו את מכבי פתח תקוה 0:3 ועלו בחזרה למקום השלישי, והם נראים בדרך הבטוחה לפלייאוף העליון.

לפני המשחק בחיפה חששו שחוסר היציבות תמשיך ואחרי הנצחון על בית"ר ירושלים שוב יגיע הפסד או תיקו, אך תוכנית המשחק של לוי הצליחה. אחד השחקנים הסביר: "הגענו מאוד מוכנים למשחק. המהפך נגד בית"ר נתן לנו הרבה בטחון וזה התבטא כבר מהמחצית הראשונה".

גיא מלמד ממשיך לככב והוא במקום השני בליגת העל במעורבות ישירה בשערים ביחד עם ירדן שועה, אחרי שאתמול רשם שער ובישול ועקף את אנטוניו ספר מהפועל באר שבע. למלמד יש 8 שערים ו-4 בישולים ובמועדון אמרו: "אין ספק שגיא בעונה אדירה. לא סתם הייתה התעקשות להביא אותו".

גיא מלמד שחקן הפועל חיפה חוגג שער
8 שערים ו-4 בישולים. מלמד | קובי אליהו

בחיפה החמיאו גם לדור מלול ששיחק מכורח הנסיבות בעמדת הבלם והצטיין. בקבוצה חוששים מהפציעה של חאתם עבד אלחמיד ומקווים שלא מדובר בפציעה בגיד שתשבית את השחקן לזמן ארוך.

בנוגע לחלון ההעברות שייפתח מחר, בצוות המקצועי רוצים מאוד לתהחזק בכמה שחקנים כדי להעמיק את הסגל כשהחשש הוא מפציעות שיכולות לשבש את כל העונה הטובה. בקבוצה רוצים את איאהב גנאים שמשחק באקטובה הקזחית. הקשר מנהל שיחות עם המועדון שלו על מנת לקבל שחרור והפועל חיפה היא לא הישראלית היחידה שמגלה בו עניין. שובל גוזלן יעזוב ונמצא בשיחות מתקדמות עם הפועל פתח תקוה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי