"המוזיקה שלך ריפאה אותנו": הכדורגל הישראלי מתפלל לרפואת עידן עמדי

play
עידן עמדי, הרצי הלוי | דובר צה"ל
שועה כבש את התשיעי שלו העונה, אבל רק 1:1 לבית"ר ירושלים נגד מ.ס. אשדוד 03:04

מאור בוזגלו, ערן זהבי, חיים רביבו ועוד רבים הצטרפו לאיחולים להחלמתו של הזמר שנותח הלילה בבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שהוא נפצע קשה ברצועת עזה. בית"ר ירושלים: "ממתינים לך ביציע"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הזמר והשחקן עידן עמדי נותח הלילה בבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שנפצע אתמול בלחימה ברצועת עזה. מצבו של עמדי ממשיך להיות קשה אך יציב והוא עדיין מורדם ומונשם. לא נשקפת סכנה לחייו. אתמול אישר אביו יגאל עמדי לוואלה! כי בנו פצוע קשה ואין סכנה לחייו.

כמו אזרחים וסלבריטאים רבים, גם בכדורגל הישראלי מתפללים להחלמתו של הזמר האהוב. בית"ר ירושלים, הקבוצה שאיתה הוא מזוהה, העלתה תמונה שלו שר את ההמנון באצטדיון טדי וכתבה: "ממתינים לך ביציע! מתפללים להחלמתו של עידן היקר יחד עם כל חיילנו. בשורות טובות".

כדורגלן העבר חיים רביבו כתב באינסטגרם שלו: "גיבור שלנו, מתפללים לבריאותך ולבריאות החיילים שלנו. בזכותכם אנחנו בחיים". שוער מ.ס. אשדוד אריאל הרוש איחל: "רפואה שלמה מלך העולם, מתפללים שתצא מהמצב הזה כמה שיותר מהר בעזרת השם. אוהב מאוד איש אהוב".

כדורגלן העבר מאור בוזגלו שיתף גם הוא באינסטגרם: "המוזיקה שלך ריפאה אותנו, עכשיו הגיע הזמן שלנו להתפלל לרפואתך". דור מיכה: "איש יקר, מתפללים לשלומך ולשלום כל החיילים הגיבורים שלנו". ערן זהבי: "מתפללים לשלומך עידן היקר – ושל כל חיילי צה"ל".

דוד קלטינס: "רפואה שלמה איש יקר. עם שלם מאחוריך". האלופה האולימפית ירדן ג'רבי שיתפה קטע מהופעה של עמדי: "אתה קרן אור אחת גדולה. אוהבת אותך כל כך. בריאות והחלמה מהירה, עמדי". דני אבדיה עלה לפרקט עם נעליים ועליהן הכיתוב "לרפואת עידן בן טובה עמדי".

המחווה של דני אבדיה לעידן עמדי | אתר רשמי, מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

ספורטאים רבים שיתפו את הפוסט של זיון שילון, שכתב באינסטגרם: "אח יקר, מתפללים לשלומך. איזה יום קשה וארור, עידן שלרגע לא עניין אותו הפרסום או התהילה כבר 80 יום הוא כבר נלחם ללא הפסקה. כל פצוע הוא מיוחד, עידן פשוט מחבר אותנו לדמות מאחורי הפצוע. ככה מרגישה כל משפחה ברגע הפציעה. בואו נתפלל איתם".

בריאיון שהעניק לכתב חדשות 12 ניצן שפירא, כשעה לפני שנפצע, אמר עמדי: "אני בסדר, קצת עייפים. זה מוזר לראות אותך פה בתוך הדבר הזה, פתאום אתה מרגיש לי כל כך נקי, אני לא יודע איך להתנהג עם זה". לאחר שנשאל על המנהרות שהלוחמים חושפים, אמר: "הזוי מה שבנו פה – מטורף. הפעילות פה זה בתוואי מאוד מרכזי. מצאו פה קילומטרים של מנהרות חפורות ואמל"ח מיוחד. אנחנו עסוקים ביומיים האחרונים בלהשמיד את זה". לבסוף העביר מסר לאזרחים בבית: "עם ישראל חי. אנחנו עובדים פה קשה בשביל הביטחון של כולם. אנחנו אוהבים אתכם. יש פה כל כך הרבה כוחות, אנשים מדהימים, קצת מוזר שנתפסתם דווקא אליי. אוהב אתכם בבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי