לגיה ורשה מחדשת את העניין בחלאילי. וגם יהיה לה איך לשלם

play
ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
פיירו השתווה לזהבי, רפאלוב קופח? צפו ב-1:2 של מכבי חיפה על הפועל י-ם 06:05

בפולין מדווחים שהקבוצה מהבירה שוב סימנה את שחקן מכבי חיפה. אם תמכור את הכוכב המבוקש שלה, היא תוכל לממן את רכישת חלאילי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לגיה ורשה ממשיכה לגלות עניין רב בענאן חלאילי ולפי דיווחים בפולין – יכול להיות שבקרוב היא גם תוכל לממן את רכישתו ממכבי חיפה. כמובן שבסופו של דבר, גם אם היא תגיש הצעה ותיענה בחיוב, חלאילי יצטרך לתת את הסכמתו.

סגנית אלופת פולין עוקבת אחרי חלאילי כבר יותר מחצי שנה ונציגיה מאוד התרשמו ממנו. בלגיה מחפשים שחקן לכנף ימין, שיכול לשחק במערך של 4-3-3, אבל גם להיות מתופקד על כל הקו במערך של שלושה בלמים. חלאילי הוכיח שהוא יכול לעשות זאת במכבי חיפה והרשים.

לגיה בוחנת את המועמדות של כמה שחקנים ולפי התקשורת בפולין, תהיה מוכנה להשקיע כסף וגם לשבור את שיא הרכישות שלה שעומד על 1.5 מיליון יורו שהיא שילמה כמה פעמים בעבר.

הכוכב הגדול, אנרסט מוצ'י האלבני, מבוקש בליגות הגדולות באירופה (פולהאם וסלטה ויגו הוזכרו) ולגיה דורשת כ-7 מיליון יורו. בקיץ לגיה מכרה את הבלם מייק נברוצקי לסלטיק תמורת 5 מיליון יורו ובנוסף היא הכניסה סכום מכובד מקמפיין אירופי שכלל עד עכשיו העפלה לשלב הנוק אאוט של הקונפרנס ליג.

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה
ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

לגיה כבשה העונה רק 29 שערים ב-19 משחקי ליגה ובקבוצה נחושים לחזק את החלק הקדמי – שאגב כולל גם את ז'וזואה ותומאש פקהארט. מלבד חלאילי סומן גם חלוץ אולימפיה לובליאנה, רוי פדרו הפורטוגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי