סופית: גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ייערך בנתניה

שתי הקבוצות העדיפו לא לשחק בטדי, מנהלת הליגות כבר ערכה הגרלה לגבי מיקום הקהל ולירוקים יהיו יותר כרטיסים. כל הפרטים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח הערב (רביעי) את מכבי חיפה למשחק השלמה מהמחזור השביעי שיהיה המפגש הראשון ביניהן העונה בליגת העל, אבל בדיוק בעוד שבועיים יהיה ביניהן עימות נוסף, הפעם על תואר, וזה יקרה באצטדיון בנתניה. לאור העובדה כי הן השתיים שהעפילו לגמר ובכך ירדו מהשולחן האפשרויות לקיים את הגמר בבלומפילד או באצטדיון העירוני בחיפה, לצדדים הוצע לקיים את ההתמודדות בטדי. אבל גם כי בין כה וכה אי אפשר לשחק מול יותר מ-15 אלף צופים וגם כי האצטדיון בנתניה יותר נוח וקרוב לשתי הערים מאשר ירושלים, העדיפו בקבוצות לשחק בו ולא לעלות לבירה.

שריקת הפתיחה של הגמר תהיה ב-20:30, ב-24 בינואר. כזכור, ב-3 בפברואר, לשתיים כבר מצפה התמודדות נוספת בליגה, הפעם בחיפה.

שני המועדונים כבר קיימו מול מנהלת הליגות ישיבת תיאום, בה נעשתה הגרלה היכן יישב כל קהל. בהגרלה נקבע שאוהדי מכבי חיפה יישבו ביציע המזרחי בנתניה, לשם אפשר למכור קרוב ל-7,000 כרטיסים. מנגד, אוהדי מכבי תל אביב יישבו בצד המערבי ולהם תהיה כמות פחותה מאחר שחלק מהצד המערבי עומד לטובת תא כבוד ותא כסף לשם נכנסים גם כאלה שאינם נמנים על אוהדי הקבוצה.

אוהדי מכבי תל אביב
בהגרלה נקבע כי להם תהיה כמות פחותה של מקומות ביציע. אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

זה יהיה המפגש השלישי אי פעם בין שתי הקבוצות במסגרת גמר גביע הטוטו, כאשר בשני הקודמים ניצחה מכבי תל אביב בתוצאה זהה של 1:2. הראשון היה גם כן בנתניה, ב-31 בדצמבר 2014, כשניקולה מיטרוביץ' הכריע בפנדל בדקה ה-82, בתואר הראשון של הצהובים בעונת הטרבל. ארבע שנים לאחר מכן, אלירן עטר קבע 1:2 בדקה ה-85 ושוב מכבי תל אביב הניפה, הפעם בפתח תקוה. עומר אצילי כבש ראשון לזכות המנצחת ומוחמד עוואד השווה זמנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי