רובי קין: "עשינו טעויות טפשיות. בדקות הראשונות הייתה פאניקה"

play
נורות אזהרה. רובי קין | ברני ארדוב
צפו: רפאלוב כבש והעניק למכבי חיפה ניצחון חוץ נדיר על מכבי תל אביב 03:43

מאמן מכבי ת"א אחרי ההפסד למכבי חיפה: "אמרתי לשחקנים שהמבחן שלהם הוא לקום מזה. הבצורת של זהבי? הוא מגיע למצבים וזה טוב"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מירוץ האליפות בליגת העל נפתח הערב (רביעי) מחדש, כשמכבי חיפה ניצחה את מכבי תל אביב 0:1 בבלומפילד וצימקה את הפער בין השתיים לחמש נקודות – שבוע בלבד לאחר שהוא עמד על 10 נקודות. ליאור רפאלוב הלוהט הכריע (12) ורובי קין, שבמחזור הקודם ראה את רצף הניצחונות שלו נעצר מול הפועל חדרה ספג הפעם הפסד בכורה העונה בליגה, במה שהיה ההפסד הראשון מאז מאי 2011 של מכבי תל אביב למכבי חיפה בבלומפילד.

בכך, הגיעו לסיומם גם רצף של 13 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות, ו-16 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד. המוליכה, ששוב לא נראתה טוב, תקווה להתאושש ביום ראשון הבא כשתתארח אצל מכבי בני ריינה, ללא אנריק סבוריט שירצה עונש צהובים. הצהובים והירוקים ייפגשו שוב ב-24 בינואר, בגמר גביע הטוטו, ולאחר מכן ב-6 בפברואר בחיפה במסגרת הליגה.

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין
נורות אזהרה. רובי קין | ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין, סיכם: "התחלנו לא טוב, הייתה קצת פאניקה ועשינו טעויות. הם כבשו מוקדם ואנחנו לא ניצלנו את המצבים שלנו. כשעושים טעויות, משלמים עליהן. בכדורגל אתה חייב לכבוש. ב-10 הדקות הראשונות איבדנו כדורים, זה לא מה שאני רוצה לראות".

על הבצורת של ערן זהבי, שלא כבש כבר חמישה משחקים רצופים: "שחקנים עוברים תקופות בלי להבקיע וערן יהיה הראשון להודות בזה. אלו החיים של חלוץ, הייתי שם. אבל הוא עדיין מגיע למצבים וזה דבר טוב".

קין המשיך: "אני חוזר ל-10-15 הדקות הראשונות. זה לא היה מכבי חיפה, אלו היינו אנחנו והטעויות שלנו – וזו הבעיה. איבדנו כדורים, אנחנו צריכים להגיב וללמוד. ברוב המשחק שלטנו ויצרנו הזדמנויות, אבל קשה להתמודד עם טעויות טיפשיות".

ביום ראשון מכבי תל אביב תשחק נגד בני ריינה וקין אמר: "אמרתי לשחקנים שזה האתגר שלהם, שפה אני רוצה לראות את המנהיגות שלהם. לא להוריד את הראש, אלא להשאיר אותו למעלה. זה מבחן, אני רוצה לראות איך הם מגיבים, אלמד מזה למי יש את האופי להתאושש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי