זיו אריה: "אנחנו מגיעים לנצח בכל מגרש, חוץ מהאיתיחאד"

play
מסופק. אריה | דני מרון
דון נעצר במשקוף, הפועל ירושלים וסכנין המשיכו לא לנצח 06:11

מאמן הפועל ירושלים היה מסופק מה-0:0 עם סכנין והתכונן לנתניה. דראפיץ': "אם ניראה ככה מול מכבי חיפה, נקבל בראש"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ובני סכנין נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 משמים בטדי. הקבוצה של זיו אריה היתה עדיפה אך לא הצליחה למצוא את הרשת והיא רחוקה שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום, זו של סלובודאן דראפיץ' עם תיקו מאופס משמים שני ברציפות, וביום רביעי מחכה לה משוכה גבוהה הרבה יותר בדמות מכבי חיפה.

זיו אריה סיכם ואמר: "היה משחק שוויוני, סכנין אחת הקבוצות הקשות בליגה, מאומנת. היו מומנטומים, היו דקות שאנחנו טובים, היו דקות שהם. הגענו ליותר מצבים. יש דברים ספציפיים שצריך לתקן, אבל יש פה תקופת עומס. אנחנו בסדר עם התיקו. שמרנו פעם שנייה העונה על שער נקי והפנים לנתניה. כל המשחקים קשים, הלכנו למסי עופר כדי לנצח ונגיע גם לנתניה כדי לנצח, רק לאיתיחאד לא נגיע כדי לנצח. יהיה משחק כיפי".

על עזיבתו של הקפטן אונז'יי באצ'ו שעבר לדיושגיור ההונגרית אמר המאמן: "שיהיה ברור, זו לא יוזמה שלנו – הוא ביקש להשתחרר. אנחנו די שמחים ממצבת הבלמים שלנו, ננסה להביא במקומו זר בחלק הקדמי. כבודו במקומו מונח בהיסטוריה של המועדון.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים
מסופק. אריה | דני מרון

דראפיץ אמר בסיום: "רצינו לקחת שלוש נקודות ולשחק כדורגל, ראינו שזה לא ממש הולך אז לפחות לקחנו נקודה. כל נקודה חשובה בסיבוב השני, לקחת פה נקודה מהפועל ירושלים זה חשוב. יש לנו הרבה פצועים, אנחנו מנסים להתחזק ולהיות קבוצה יותר טובה. נתקענו קצת בתקופה הזאת, אבל כדורגל זה משחק של נקודות ולקחנו נקודה. ביום רביעי מכבי חיפה, נתכונן כמו שצריך. אני לא מרוצה מהיכולת, גם לא מהשבוע שעבר. אנחנו מנסים כל הזמן לחפש פתרונות. יש פה סגל מאוד קצר וצריך לדעת להתנהל איתו. השחקנים נותנים הכל, לפעמים זה מספיק ולפעמים זה לא. אם נשחק ככה מול מכבי חיפה, נקבל בראש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי