"בלוריאן עם סימנים אדומים על הפנים, זה לא פנדל?"

play
סתיו טוריאל, דן איינבינדר, אל ים קנצפולסקי, הפועל תל אביב | אריאל שלום
זהבי שבר בצורת, תורג'מן כיכב, מכבי הביסה 2:4 את הפועל בדרבי התל-אביבי 04:32

הפועל תל אביב כועסת על השיפוט בדרבי, אך גם מסיקה מסקנות: "טעויות אישיות זה לא מאמן, הגולים היו קלים מדי". עתידו של אוז'בולט לא ברור, איהאב גנאיים יגיע?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ירדה מהדרבי אמש (2:4) מתוסכלת, עם ביקורת עצמית אך גם עם הרבה טענות לצוות השיפוט. מעבר לדן איינבינדר, אנשי המועדון פנו לצוות השיפוט ואמרו להם: "בואו תראו את הסימנים האדומים על הפנים של בלוריאן מהרגל של לוקאסן, זה לא פנדל?" והוסיפו: "אם קנצפולסקי היה עושה את העבירה שדור פרץ עשה זה היה אדום, זה קל לשרוק נגדנו בדרבי אבל לא לטובתנו".

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה
אין לו טענות לשחקנים שלו. למה | ברני ארדוב

בצד המקצועי, במקביל לביקורות על בורחה למה אומרים בהגינות במועדון כי "טעויות אישיות זה לא מאמן, הגולים היו קלים מדי ולא היינו צריכים לקבל אותם, במיוחד שאנחנו כבר חוזרים למשחק וגם ב-3:2 היה לנו מומנטום". למה פתח את המשחק עם 4 שחקני הגנה ועבר בחצי השני לחמישה, מה שקצת הוריד את הקצב הטוב של הקבוצה בחלק השני של המחצית הראשונה. שחקנים סיפרו בסיום כי "אחרי ה-2:2 אפשר היה לראות את הלחץ בעיניים של שחקני מכבי, היה כאן צ'אנס וזה כל כך חבל, יכולנו לעשות את זה".

הפועל תל אביב טוענת לפנדל: לוקאסן מול בלוריאן בדרבי
החלטה מתסכלת. לוקאסן מניף רגל גבוהה בדרבי | ספורט 1

בשורה התחתונה, הפועל תל אביב הפסידה שני משחקים רצופים בהם ספגה 4 שערים בכל אחד ותצטרך למצוא פתרונות לקראת בית"ר ירושלים ביום ב', בעיקר למשחק ההגנה שהלך אחורה במשחקים האחרונים, כאשר הקבוצה סופגת 13 שערים ב-4 משחקים, נתון איתו הקבוצה תתקשה לייצר נצחונות. מה שכן, לאחר החמישייה שספגה הקבוצה בדרבי הקודם התרופה הטובה ביותר אותה היא הייתה יכולה לקבל היא המשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי, בו ניצחה הקבוצה 0:3 ושיחקה מצוין.

שחקן הפועל תל אביב אלן אוז'בולט
מחכה להצעה? אוז'בולט | ברני ארדוב

המועדון עדיין בשיחות עם איהאב גנאיים אך עדיין אין הסכמות בין הצדדים. במועדון מתלבטים אם לצרף מגן ימני כאשר הרצון הוא לשלב כמה שיותר את עומר סניור שיתקדם בתפקיד. סוכנו של אלן אוז'בולט טוען שייתכן ותהיה הצעה עבורו בימים הקרובים אך במועדון יצטרכו לקבל החלטה אם לשחררו ובאיזה סכום, כאשר החלוץ היה מעורב אתמול בשני השערים שכבשה הקבוצה. להישאם לאיוס היו אתמול דקות טובות ביחס לתקופה האחרונה והוא נראה מעט מתוסכל שהוחלף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי