אירופה או ארה"ב: שגיב יחזקאל לא ממהר לחזור לליגת העל

play
שחקן הנבחרת יצטרף לספורי בטורקיה? יחזקאל | אודי ציטיאט
אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל. צפו בקבלת הפנים 02:21

סוגיית השחרור של השחקן מאנטליאספור לא קרובה לפתרון מול פיפ"א: מכבי תל אביב מוכנה להשקיע הרבה, אבל יחזקאל מעדיף הצעות מאירופה או מה-MLS, שבה לא יצטרך את האישור המיוחד

(גודל טקסט)

סוגיית שגיב יחזקאל ושחרורו מאנטליאספור עדיין לא קרובה לפתרון מול פיפ"א. המוסדות השיפוטיים של איגוד הכדורגל העולמי מעורבים בפרשה, אבל יתכן שיידרש עוד זמן ממושך עד שהסוגיה תיפתר.

יחד עם זאת, כלל לא בטוח שאם יחזקאל אכן יקבל היתר לשחק בקבוצה שלישית העונה באירופה או בישראל, הוא יפנה דווקא למכבי תל אביב בפרט, או לליגת העל באופן כללי. כפי שהדברים נראים, העדיפות של יחזקאל במקרה כזה תהיה ליעד אירופי אחר.

כזכור, חלון ההעברות באירופה פתוח עד סוף החודש, ויחזקאל שעשה חצי עונה מצוינת באנטליאספור, רוצה להתקדם לליגה במערב אירופה והוא ישאף לעשות מעבר כזה, אם אכן פיפ"א תאפשר לו זאת.

שגיב יחזקאל חוגג שער
פרשה שחצתה מזמן את גבולות הספורט. יחזקאל | צילום מסך, ספורט1

אם לא תהיה לו הצעה טובה מאירופה, יחזקאל יעדיף קודם לנסות ולמצות את אופציית ארה"ב. ה-MLS פתוחה להעברות עד סוף חודש אפריל, כך שיש לו הרבה זמן להתארגן למעבר לארה"ב, בתנאי שיקבל את ההצעה המתאימה.

מעבר לארה"ב לא דורש אישור פיפ"א לקבוצה שלישית בעונה, מאחר שמדבור בליגות הפוכות מבחינת המועדים שלהן, ויחזקאל לא זקוק במקרה הזה לאישור מיוחד.

האופציה הישראלית היא כרגע המשנית מבחינתו, אבל היא כאמור, יכולה להיות ריאלית במידה שלא יהיו לו ההצעות המתאימות מאירופה ומארה"ב.

אם לא יינתן לו האישור, הוא עשוי להיות מושאל להפועל באר שבע, מאחר שבשורותיה הוא כבר שיחק העונה. האופציה של מכבי תל אביב או מכבי חיפה (אם תגלה בו עניין) תעלה רק אם יקבל את האישור לשחק בקבוצה שלישית.

במכבי תל אביב מעוניינים ביחזקאל ומוכנים להשקיע הרבה כסף בעסקה, אך כאמור, הם נמצאים כרגע בשלב המתנה ורחוקים מאוד מלדעת האם השחקן יוכל בכלל להגיע לקרית שלום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי