טוקלומטי התנצל בפני אוהדי מכבי פ"ת: "התנהגתי בצורה לא מקובלת"

play
אין שקט במכבי פתח תקוה. טוקלומטי משתולל | קובי אליהו
בדקה ה-97: אלעד שחף סידר למ.ס. אשדוד ניצחון חוץ ראשון, על מכבי פ"ת 06:02

החלוץ שהתעמת עם הקהל והשליך לעברו בקבוק ביקש סליחה: "זה לא אמור לקרות. הייתי בסערת רגשות, כל רצוני הוא לעזור לקבוצה"

(גודל טקסט)

חלוץ מכבי פתח תקוה עידן טוקלומטי, שהורחק אמש (רביעי) במהלך משחק ההפסד למ.ס. אשדוד אחרי שהיה מעורב בתקרית חמורה, במהלכה השליך בקבוק לעבר אוהדי הקבוצה שלו שקיללו אותו בעת שהוחלף בדקה ה-62, פרסם היום מכתב התנצלות. השחקן צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית במועדון, מעבר להעמדתו לדין הצפויה בהתאחדות.

"לכל אוהדי הקבוצה, אני מבקש להתנצל על התנהגותי במהלך המשחק אתמול", כתב טוקלומטי. "התנהגתי בצורה לא מקובלת, שלא אמורה לקרות בשום צורה ובשום דרך שהיא. בתור שחקן מקצועני שמכבד את המקצוע שלי ומאוד מכבד ואוהב את הקבוצה שלי, בנוסף לזה שאני אמור להוות דוגמה לדור הצעיר, אני מחויב להתנהג בצורה מכובדת, דבר שלצערי לא קרה אתמול".

החלוץ הוסיף: "הייתי בסערת רגשות בעת החילוף ובלחץ גדול בכללי מהמשחק ומהמצב של הקבוצה, כאשר כל רצוני הוא לעזור לקבוצה כמה שאני יכול על כר הדשא. אני מבטיח שהתנהגות כזאת לא תחזור על עצמה ולא משנה הנסיבות. אני מתנצל שוב בפני אלו שנפגעו ממני ומכלל אוהדי הקבוצה. שלכם, עידן טוקלומטי".

עידן טוקלומטי, שחקן מכבי פתח תקוה
עידן טוקלומטי, שחקן מכבי פתח תקוה | קובי אליהו

מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך, שעדיין לא צבר נקודות מאז מינויו, אמר על התקרית בסיום המשחק: "לקהל יש זכות להביע את דעתו והשחקנים צריכים להיות מעל זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי