יחזור לבאר שבע תמורת מחיקת החוב? המתווה האפשרי לעסקת יחזקאל

play
שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור | אתר רשמי, אנטליאספור
אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל. צפו בקבלת הפנים 02:21

בטורקיה מעריכים: הישראלי עשוי לחזור לקבוצה ממנה עבר לאנטליאספור, בתמורה לכך שאלונה תוותר על מחצית הסכום שלא שולם עבור רכישתו

(גודל טקסט)

בטורקיה מעריכים: הישראלי עשוי לחזור לקבוצה ממנה עבר לאנטליאספור, בתמורה לכך שאלונה תוותר על מחצית הסכום שלא שולם עבור רכישתו

שגיב יחזקאל מנסה להשאיר מאחוריו את ה"טראומה" שחווה לאחר המשחק של אנטליאספור קבוצתו מול טרבזונספור בליגה הטורקית. אקס הפועל באר שבע כבר חזר לישראל, אבל ספיחי המחווה שערך לחטופים בעזה לאחר השער שלו עדיין מהדהדים בטורקיה.

כזכור, יחזקאל חגג את השער שלו ב-1:1 עם מחווה יפה לחטופים, מה שלא התקבל בעין יפה במדינה המוסלמית וכעת מי שמנסה לנצל את זה היא היריבה באותו משחק. על פי הדיווח בטורקיה טרבזונספור עשויה לערער בפני ההתאחדות הטורקית ולדרוש ניצחון טכני במשחק מול אנטליאספור, רק בגלל ה"תעמולה" של יחזקאל אחרי השער שלו.

שגיב יחזקאל חוגג שער
פרשה שחצתה מזמן את גבולות הספורט. יחזקאל | צילום מסך, ספורט1

מסתבר שישנו סעיף בתקנון של ההתאחדות הטורקית לפיו לשחקן אסור לערוך "תעמולה פוליטית" במשחק ואת זה טרבזונספור תנסה לנצל כדי לקבל ניצחון טכני של 0:3. על פי הדיווח הזה יחזקאל עלול לספוג עונש השעיה ה של 4 עד 8 משחקים, אך לא ברור אם העונש הזה יהיה תקף בקבוצה החדשה שבה הוא ישחק.

ומה לגבי עתידו המקצועי של יחזקאל העונה? בטורקיה מדגישים את העובדה שבפועל חוזהו של השחקן עדיין לא הותר רשמית, כאשר קבוצתו לא תרצה לשחרר אותו בחינם. אחת הפשרות המוצעות היא שיחזקאל יחזור לבאר שבע בתמורה למחיקת מחצית מהחוב על השחקן, כאשר רק מחצית מהסכום עליו שולם לאלונה ברקת. גם מכבי תל אביב נמצאת בתמונה וישנה גם אפשרות שהשחקן יעבור לקבוצה שלישית, אבל זה רק בכפוף לאישור של פיפ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי