אם למישהו היה ספק: אשתו של צ'ארון שרי הטריפה את אוהדי מכבי חיפה

play
צ'ארון שרי לצד אשתו. אמורים לחזור בתום העונה לישראל | מסך, אינסטגרם
במסיבת הפרידה משרי: 0:4 למכבי חיפה על נתניה, שער גדול לחלאילי 03:50

אחרי שבעלה נפרד, זכה לכבוד של מלכים והבטיח כי ישוב לכרמל, אסלי כתבה באינסטגרם משפט ששם חותמת על הכוונה של בני הזוג

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הפער בין מכבי חיפה למכבי ת"א עומד על נקודה אחת בלבד, אחרי שהאלופה הביסה 0:4 את מכבי נתניה והצהובים מעדו מול הפועל פתח תקוה בחוץ. המשחק היה כולו בסימן פרידה מצ'ארון שי הנרגש שעוזב את ישראל בגלל סיבות אישיות. בסיום המשחק עלה ההולנדי על הבמה של האוהדים והבטיח: "אחזור עוד 4-5 חודשים", כשגם אשתו אסלי כתבה משפט שהטריף את הקהל.

התגובה שהטריפה את הקהל הירוק | מסך, אינסטגרם
הסטורי שהעלתה במהלך המשחק | מסך, אינסטגרם

אשתו של הקפטן שכזכור לפני חצי שנה ילדה את בנם השלישי צ'אז, רוצה גם היא לשוב למכבי חיפה לאחר שהכל יסתדר. אסלי ריגשה כשהגיבה מהולנד בעברית לפוסט פרידה של מכבי חיפה ובעלה. "נתראה בקרוב", היא כתבה, הוסיפה לבבות ירוקים וזכתה לכמות לא מובטלת של לייקים מאוהדים מאושרים, שהעניקו להולנדי ערב בלתי נשכח עם כבוד ששמור לגדולים ביותר.

בנוסף, אשת הכדורגלן העלתה לאינסטגרם צילום מסך של הקהל, שם קלטה את אחד האוהדים החיפאים מחזיק שלט המוקדש לבנה התינוק ובו כתוב: "תרגיש טוב במהרה צ'אז". אסלי שהתרגשה בעקבות מצבו הרפואי של המתוק הקטן, שיתפה את התמונה בפני אלפי העוקבים והוסיפה לב ירוק ופרצוף נרגש. נאחל בריאות ורפואה שלמה והלוואי שהמשפחה האהובה שהצליחה להיכנס ללב של כולנו, תחזור במהרה לישראל. 

בעוד שלושה ימים יקווה שרי להיפרד ממכבי חיפה עם תואר, כשהקבוצה תתמודד מול מכבי ת"א בגמר גביע הטוטו. מיד לאחר מכן ימריא לארץ מולדתו ויחתום בניימיכן בהשאלה עד תום העונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי