"אמרתי ליענקל'ה – 'זה השחקן שיקפיץ את מכבי חיפה'. שם את הג'וב שלי על המדף"

play
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר | אתר רשמי, מכבי חיפה
במסיבת הפרידה משרי: 0:4 למכבי חיפה על נתניה, שער גדול לחלאילי 03:50

האיש שהביא את צ'ארון שרי למכבי חיפה חושף את השיחה המקרית עם הבעלים והשתלשלות האירועים: "התקשרתי למרקו ואמרתי לו: 'מרקו, מצאנו שחקן. זו לא העמדה שאנחנו מחפשים, אבל הוא מדהים'"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

חגיגה גדולה נערכה בתחילת השבוע בסמי עופר, עם ניצחון בסטייל על מכבי נתניה ושלל מחוות לצ'ארון שרי שנפרד, לפחות זמנית. שרי כידוע יעבור השבוע לניימיכן ההולנדית בהשאלה עד תום העונה בשל מצבו הבריאותי של בנו, ולפני המשחק נערך לו טקס מרגש בו קיבל שי מנשיא המועדון יעקב שחר. בתום המשחק שרי עלה ליציע ונפרד מהאוהדים, זאת אחרי שחבריו לקבוצה הניפו אותו. שרי קיבל את המיקרופון ביציע ואמר לאוהדים: "אני עוד אחזור. אל תהיו עצובים, עוד חמישה חודשים אני חוזר טוב יותר. רוצה להודות לכולם, מהרגע הראשון קיבלתי כאן אהבה".

אלון חרזי, שהביא את שרי למכבי חיפה בקיץ 2019, סיפר בתוכניות של יניב קטן ב"רדיו חיפה" כיצד נולדה העסקה שבסיומה ההולנדי חתם בכרמל: "באותה תקופה הייתי ראש מערך הסקאוטינג ומרקו בלבול היה המאמן. חיפשנו מספר 8 ואתה מקבל אינספור שחקנים מכל מיני גורמים וסוכנים, וגם אפילו מאנשים מהמועדון ששולחים בלי להסתכל, ואתה צריך למיין ולסנן. למרות שחיפשנו מספר 8, ראיתי אותו (שרי). אחרי שהסתכלתי, בחנתי וראיתי ארבעה משחקים שלו במשך כמה שעות טובות, התקשרתי למרקו ואמרתי לו: 'מרקו, מצאנו שחקן. זו לא העמדה שאנחנו מחפשים, אבל הוא שחקן מדהים שישרת את המועדון'".

חרזי חשף גם את השיחה עם בעל הבית של המועדון: "במקרה מרקו ישב עם יענק'לה שחר באותו רגע, אז סיפרתי גם ליענקלה על השחקן. הוא שאל על המספרים שלו וכן הלאה, אמרתי לו שזה שחקן של 10 שערים ו-10 בישולים בעונה, כזה שישדרג את המועדון ויביא אליפויות. אמרתי לו שהוא גיים צ'יינג'ר ושאני מוכן לשים את העבודה והג'וב שלי על המדף, הסברתי שזה שחקן שיקפיץ את מכבי חיפה. יענקל'ה הקשיב וזרם עם זה, למרות שזו לא הייתה העמדה שחיפשנו. הייתה קצת בעיה במו"מ, אבל יענקל'ה אישר, יצאנו לדרך והשאר היסטוריה".

זה שיר פרידה. שרי ויעקב שחר | ברני ארדוב

משחקו האחרון של שרי יהיה ביום רביעי במסגרת גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב. "צ'ארון אוהב את המשחקים מול מכבי תל אביב", הזכיר גורם במועדון, "הוא יגיע נחוש לסיים עם תואר וטעם מתוק". במכבי חיפה ינסו לצרף שחקן זר, כשכידוע העמדה בה ינסו להתחזק בזר היא עמדה התקפית, כשבמקביל המגעים עם ליאור קאסה ממשיכים ובחיפה מקווים שהעסקה מול הפועל ירושלים תצא לפועל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי