"אוניברסיטטאה קלוז' מצאה מחליף לסטויקה". מתקרב לבאר שבע?

play
יאניס סטויקה במדי סטיאווה בוקרשט | GettyImages, Vasile Mihai-Antonio
פאר שבע: גנאח המחליף כבש, 0:1 להפועל באר שבע בטדי על הפועל ירושלים 02:31

הרומני שעל הכוונת של ברדה ממשיך להחרים אימונים וסופג אש ("סיפור מכוער מאוד"). קבוצתו החתימה חלוץ חדש, הדרך לב"ש סלולה?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

החלוץ יאניס סטויקה, שנמצא על הכוונת של הפועל באר שבע, ממשיך להחרים את אימוני אוניברסיטטאה קלוז' – מה שעשוי ללמד על כך שהדרך שלו לבירת הנגב מתקצרת. סטויקה מושאל ל-U מסטיאווה בוקרשט, אבל מקווה שההשאלה תקוצר והוא יעבור לבאר שבע.

אוניברסיטטאה קלוז' נמצאת במחנה אימונים בטורקיה ובסוף השבוע המאמן אובידיו סבאו אמר לתקשורת הרומנית שסטויקה אמר לו שהוא רוצה לעזוב. אנשי המועדון וסבאו בתוכם, כבר הצליחו לשכנע את החלוץ שמוטב לו להשלים את העונה בקבוצה, אבל לאחר מכן הוא שב להתעקשות על עזיבה ולפי הדיווחים גם עזב את מחנה האימון וחזר לרומניה.

ברומניה דיווחו לפני כמה ימים שהבעלים של סטיאווה, ג'יג'י בקאלי, רוצה למכור את סטויקה להפועל באר שבע ושהוא מנסה לשכנע את אוניברסיטטאה שיעניק לה פיצוי: אחוזים מהמכירה של השחקן.

שחקן אוניברסיטטאה קלוז', יאניס סטויקה
| אימג'בנק GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

סטויקה סופג אש במולדתו ושוער העבר של נבחרת רומניה, פלורין פרונאה, אמר שלשום: "אני מופתע, בעיקר כשלוקחים בחשבון את הקשר המשפחתי… אביו, פומפיליו סטויקה, היה כדורגלן טוב וממושמע. כל הסיפור הזה מכוער, מכוער מאוד".

הביקורת העזה כנראה לא משפיעה על סטויקה, שנחוש לעזוב. באוניברסיטטאה כנראה הבינו שהכיוון לא חיובי מבחינתם ואתמול החתימו חלוץ חדש: פדריקו אנסלמו הארגנטינאי. בחלק מאתרי הספורט ברומניה כבר טענו ש"אוניברסיטטאה החתימה מחליף לסטויקה" – ומבחינת הפועל באר שבע זו חדשה טובה.

סטויקה בן ה-21 הוא חלוץ מהיר שיכול לשחק גם בכנפיים וכבש העונה 5 שערים ליגה ו-4 נוספים בגביע. הוא שיחק בכל הנבחרות הצעירות של רומניה. למרות גילו הצעיר, הוא כבר עבר ב-6 קבוצות שונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי