גם המושאלים בהפועל ירושלים התרשמו: מכבי תל אביב מחכה לליאור קאסה

play
עוד שחקן שעובר ממכבי ת"א להפועל ירושלים? קאסה | ברני ארדוב
צפו: מכבי תל אביב לא הפסיקה להחמיץ ומעדה מול הפועל פתח תקוה 03:21

רובי קין וגולדהאר שוחחו עם הכישרון הצעיר, שאמור להשיב בקרוב לגבי עתידו. הצהובים קיבלו חוות דעות חיוביות מאוד מהמושאלים בבירה ומתכננים להפוך את קאסה לשחקן מפתח בקישור החדש שייבנה בקיץ - אליו אמור להצטרף גם רוי נאווי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

המתנה דרוכה במכבי תל אביב להחלטה של קשר הפועל ירושלים הצעיר ליאור קאסה באשר לעתידו. הצהובים השלימו אתמול (שני) סדרה של שיחות ופגישות עם קאסה, בין היתר של המאמן רובי קין ואפילו הבעלים מיטש גולדהאר. מעבר לרצון להילחם על כל שחקן טוב בכדורגל הישראלי – במיוחד כשמדובר במאבק מול מכבי חיפה – במכבי תל אביב מתכוונים לרענן בעונה הבאה את חוליית הקישור, גם מסיבות שלא תלויות רק בהם. מכאן שקאסה, שתפקידו המוגדר והטוב ביותר הוא קשר בעמדה מספר 8, 50-50, הוא שחקן מבוקש מאוד בשורות המוליכה.

גם שחקני מכבי תל אביב המושאלים להפועל ירושלים המליצו בשיחות כאלה ואחרות עם אנשים במועדון הצהוב על הקשר הצעיר, והעידו דרך האימונים המשותפים בהפועל ירושלים כי מדובר בפוטנציאל אדיר, כזה שיכול כבר עכשיו להשתלב במכבי תל אביב.

כאמור, הקישור של המוליכה עשוי להיראות אחרת לגמרי בעונה הבאה. גבי קניקובסקי כבר מאותת מזה תקופה שהוא אינו רוצה לדון על חוזה חדש, אלא להימכר בקיץ הקרוב לחו"ל. הקשר עבר לסוכנות האנגלית "בייס", שנציגה בארץ הוא הסוכן עידן בן אבו, והוא מאוד רוצה לשחק בעונה הבאה מחוץ לגבולות ישראל. למכבי תל אביב יש אופציה להאריך עימו את ההסכם בעונה נוספת, אך המטרה היא להחתימו על חוזה חדש וקניקובסקי מסרב לעת עתה.

ליאור קאסה שחקן הפועל ירושלים
בקרוב בכרמל? ליאור קאסה | דני מרון

הכל על העברת ליאור קאסה

מכבי ת"א וחיפה נאבקות על קאסה, ירושלים דורשת 4.5 מיליון שקל "ליאור קאסה צריך שנתיים במכבי ת"א או חיפה, ומשם מעבר לאירופה" מכבי ת"א וחיפה הסכימו לתנאים של הפועל ירושלים, קאסה טרם החליט

עדן קארצב המושאל מבשאקשהיר עשוי להפוך ליעד מבחינת מכבי תל אביב אם יוכיח את עצמו בחודשים הקרובים, אבל הטורקים התעקשו על סעיף רכישה בגובה 2.2 מיליון יורו בקיץ הקרוב, ומדובר בסכום גבוה לכל הדעות. לכן, גם אם קארצב יגלה יכולת גבוהה, ספק אם מכבי תל אביב תוכל לרכוש אותו. קשר נוסף שיעזוב בקיץ הוא אייל גולסה, שיסיים את חוזהו.

לצד קאסה, מכבי תל אביב תחזיר לשורותיה את רוי נאווי, המושאל להפועל פתח תקוה. בקבוצה עוקבים אחריו והתרשמו מאוד מההתפתחות שלו, כולל במשחק האחרון בין הקבוצות ביום ראשון. בנוסף, במועדון ישתמשו בעונה הבאה הרבה יותר בעידו שחר, שחתם על חוזה חדש לאחרונה, ומכאן שלקאסה נאמר גם בשיחות אתמול שמכבי תל אביב לא מביאה אותו כשחקן פוסטר, אלא כשחקן משמעותי שיקבל מקום ודקות בקרית שלום בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי