שחר ודגו שוחחו עם קאסה ומקווים שישתכנע להגיע בשל קידום הצעירים

play
שחקן הפועל ירושלים ליאור קאסה, מול שחקן הפועל באר שבע, אנדרה פוקו | ברני ארדוב
צפו: מכבי תל אביב לא הפסיקה להחמיץ ומעדה מול הפועל פתח תקוה 03:21

המאמן והבעלים של מכבי חיפה מפעילים לחץ על קשר הפועל ירושלים, שמחוזר גם במכבי תל אביב. במועדון מקווים שהעובדה שדגו מקדם הרבה צעירים, תשכנע אותו לבחור בירוק

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר וכן מאמן הקבוצה מסאי דגו שוחחו עם הקשר הצעיר של הפועל ירושלים ליאור קאסה והבהירו לו שבמועדון בונים עליו מאוד. השיחות עם קאסה של בכירי המערכת מגיעות לאור העובדה שבמכבי תל אביב מעוניינים בשחקן ובחיפה מקווים מאוד שהקשר הצעיר יבחר באלופה על פני היריבה הגדולה.

בקבוצה מקווים שהעובדה ששחקנים צעירים רבים מקבלים דקות משחק והפכו לפקטור משמעותי, וכן העובדה שמסאי דגו הצהיר בפניו על כך שהוא משתף ומפתח צעירים, תגרום לקאסה אכן לבחור בחיפה. מבחינת תנאיו של השחקן, בחיפה הבינו שמדובר בתנאים דומים מאוד בשני המועדונים, כאשר גם מול הפועל ירושלים יש סיכום עקרוני של שתי הקבוצות לתנאים אותם דרשו בבירה.

ליאור קאסה שחקן הפועל ירושלים
בקרוב בכרמל? ליאור קאסה | דני מרון

הכל על העברת ליאור קאסה

מכבי ת"א וחיפה נאבקות על קאסה, ירושלים דורשת 4.5 מיליון שקל "ליאור קאסה צריך שנתיים במכבי ת"א או חיפה, ומשם מעבר לאירופה" מכבי ת"א וחיפה הסכימו לתנאים של הפועל ירושלים, קאסה טרם החליט

בשיחות מול השחקן הובהר לקאסה שהאסטרטגיה של המועדון היא שהשחקנים הצעירים יובילו את הקבוצה בשנים הקרובות ובמועדון מקווים מאוד שקאסה אכן יחליט להגיע בשל כך. אגב, קאסה התייעץ בימים האחרונים עם לא מעט אנשי מקצוע ונראה שכבר בימים הקרובים יקבל החלטה באיזו קבוצה לחתום.

מלבד קאסה, בחיפה עדיין פועלים בגזרת דניל לסובוי ונמצאים בשלב העברות מסמכים אל מול הבנקים על מנת לראות האם ניתן להשלים את העברת הכספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי