משחק חוץ אחד ללא קהל לבית"ר, קנסות לה ולמכבי תל אביב

play
רימוני עשן ביציע אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון
צפו: פריידיי כבש ובית"ר ירושלים ניצחה את הפועל תל אביב בבלומפילד 04:05

פרט לקנס של 16,500 ש"ח, האוהדים לא יוכלו להגיע למשחק הליגה בבאר שבע ב-2 במרץ. המוליכה נקנסה ב-14,500 ש"ח ונמנעה כצפוי מהפחתת נקודות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אוהדי בית"ר ירושלים לא יוכלו לרכוש כרטיסים למשחק חוץ אחד בליגת העל – כך קבע היום (רביעי) בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הקבוצה עמדה לדין בפעם ה-14 העונה בגין התנהגות אוהדיה, הורשעה בעקבות זריקת חפצים למגרש ונקנסה בסך של 15 אלף שקלים – 1,500 ש"ח על כל חפץ שהושלך. בנוסף הושת קנס של 1,500 ש"ח בעוון התפרצות אוהד למגרש. לכך התווסף איסור מכירת כרטיסים למשחק חוץ אחד בפועל, בהתאם לתנאים שנקבעו בתקנון המשמעת החדש.

על פי השינויים, העונש יחול רק במשחק חוץ מול קבוצה ביתית שיש לה מעל 5,000 מנויים ולכן הוא פוסח על הדרבי הירושלמי ועל המפגש עם בני סכנין ויידחה עד למחזור ה-24, אז תתארח בית"ר בטרנר אצל הפועל באר שבע.

אוהדי מכבי תל אביב
אין הפחתת נקודות. אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

מכבי תל אביב, שחששה לרגע כי יופעל נגדה עונש על תנאי של הפחתת נקודות בגלל פריצת אוהדים למגרש, שמעה מהדיין כי מדובר בעבירה שונה (לא של כניסת קהל רב) ונקנסה ב-4,500 ש"ח בגין פריצה של שלושה אוהדים בסיום המשחק מול בני ריינה (לא גרמו לעצירת המשחק). בנוסף נקנסה ב-10,000 ש"ח בגין קריאות גזעניות במשחק מול מכבי חיפה, כשלכך הצטרף קנס על תנאי של 30,000.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי