ההתאחדות תפעל כדי שהעונש לקארצב ויחזקאל לא יחול מחוץ לטורקיה

play
עדן קארצב, שגיב יחזקאל | אתר רשמי, אילוסטרציה
אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל. צפו בקבלת הפנים 02:21

אחרי ששני השחקנים ספגו עונש כבד על המחוות לחטופים והורחקו ל-8 משחקים, ההתאחדות תצא להגנתם מול אופ"א: "נעשה הכל על מנת שלא ייפגעו"

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל תפעל על מנת שהעונש המגוחך שקיבלו שגיב יחזקאל ועדן קארצב – הרחקה לשמונה משחקים – לא יושת עליהם מחוץ לליגה הטורקית, כל שכן הם משחקים בישראל. בהתאחדות יפעולו בנחישות ובמרץ מול מוסדות אופ"א כדי שהעונש הפוליטי שהטילו הטורקים על השניים לא יפגע בהם.

כזכור, בטורקיה פרסמו היום (חמישי) את העונש שספגו שגיב יחזקאל ועדן קארצב על ידי בית הדין של ההתאחדות המקומית: הרחקה לשמונה משחקים על "פרופגנדה אידיאולוגית". יחזקאל נזרק מקבוצתו אנטליאספור אחרי שבמהלך משחק הוא חגג כיבוש שער עם ציון ל-100 ימים שבהם החטופים הישראלים שהו בשבי בעזה. קארצב שיתף פוסט שתומך גם הוא בשחרור החטופים ומציין 100 ימים להיותם בעזה, ושוחרר מקבוצתו בשקשהאיר איסטנבול. הפוסטים של שני השחקנים הישראלים עוררו סערה גדולה בטורקיה, שנשיאה ארדואן הוא אחד התומכים הנלהבים בחמאס. הקבוצות של השניים נקנסו ב-97.5 אלף לירות טורקיות – כ-3,200 דולר.

גורם בהתאחדות אמר היום על העונש וההשלכות שלו: "אחנו לומדים את זה, ונפעל ונעשה כל מה שצריך כדי שהשחקנים האלה, שלא עשו שום דבר רע לאף אחד, ובטח לא פגעו באיש על כר הדשא – לא ייפגעו".

כידוע, יחזקאל טרם חתם על חוזה חדש בקבוצה חדשה, אבל קארצב חתם במכבי תל אביב, וזו תהיה אכזגסה עצומה עבורו ועבור הצהובים אם הוא ייאלץ לשבת בחוץ לשמונה משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי