"אני אומר תודה כל יום שאני מתעסק בכדורגל ולא יושב מול החדשות"

play
שרון מימר | קובי אליהו
צפו בתקציר: בני ריינה שלטה, הפועל חיפה החמיצה והן נפרדו בתיקו 01:27

שרון מימר, מאמן בני ריינה, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והבהיר ש"אין בקבוצה טיפת פוליטיקה". הוא לא בונה על ינואר ("אין שפע") ולא מסתיר את המטרה של המועדון: "אין סיבה שלא נהיה בפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

מכבי בני ריינה תארח מחר (שבת ב-17:30) את הפועל פתח תקוה ותקווה להשיג ניצחון בדרך לשמינית גמר גביע המדינה. לקראת ההתמודדות, המאמן שרון מימר עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על עומס המשחקים, המטרות והתוכניות שלו לחלון ההעברות של ינואר.

על כך שמכבי בני ריינה עם 25 נקודות אחרי 18 מחזורים אמר מימר: "בתחילת העונה היינו במקום אחר והיו לנו כוונות אחרות. לא ידענו לאן העונה הזו תלך ותוך כדי תנועה הצלחנו לגבש קבוצה טובה עם שחקנים טובים וכדורגל טוב. אנחנו מהנים ומקווים להמשיך כך עד סוף העונה".

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים | מאור אלקסלסי

על הירידה בקצב צבירת הנקודות בתקופה האחרונה: "התחלנו בקצב ממש מטורף ולאחרונה היה לנו סבב משחקים מול קבוצות חזקות שגרם לנו לצבור פחות נקודות. אבל אם מסתכלים באופן כללי מתחילת העונה, אנחנו באחוזים טובים ובמקום טוב. אין סיבה שלא נמשיך באותו קצב ונהיה בפלייאוף העליון, אבל אני לא נביא. אנחנו נעשה הכל כדי שזה יקרה. מקצועית, יש לנו קבוצה טובה והבאנו שלושה שחקנים שיחזקו את הסגל ויעזרו לנו לנו. תקופה פחות טובה? הסגל היה קצר ונקלענו לשבעה משחקים ב-20 יום. כולם תחת עומס, נכון, אבל לא לכולם יש את אותו הסגל. בתור מאמנים ושחקנים, אף פעם לא חווינו סיטואציה כזו ואין ספק שזה פגע ביכולת".

מימר המשיך: "במצב שנוצר במדינה אחרי מה שקרה, אנחנו צריכים להגיד תודה שאנחנו מתעסקים בכדורגל. אני אומר תודה כל יום שאני מתעסק בכדורגל ולא יושב בבית מול החדשות, כי אנחנו בתקופה הזויה. האם אני מרגיש משהו בתוך הקבוצה? לא, אין אצלנו טיפת פוליטיקה, הקבוצה מורכבת מאנשים שמתעסקים נטו בכדורגל ואנחנו לא מרגישים כלום. באופן אישי כשאתה קם בבוקר ואתה חווה את כל הדברים האלה ולאורך כל היום יושב מול הטלוויזיה ורואה חדשות, אי אפשר להתעלם מזה וזה משפיע גם עליי".

שרון מימר | קובי אליהו

על משחק הגביע מול הפועל פתח תקוה: "אנחנו רוצים להמשיך את היכולת הטובה ולא מוותרים על הגביע. רוצים לעבור שלב כי גביע זה מפעל מתוק ויפה שהרבה לייצר בו הרבה חוויות".

האם הוא מתכנן לחזק את הסגל בשחקני רכש נוספים: "אין שפע. כולן רוצות להתחזק. אנחנו ננסה לחזק ולא להביא סתם. גם אם לא נחזק, יש פה סגל מספיק טוב שיכול להמשיך את העונה הטובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי