"אצילי מת לחזור למכבי חיפה. מכבי ת"א? לא יודע להסביר עד כמה אין סיכוי"

play
עומר אצילי | מאור אלקסלסי
צפו: משפתי עצר שני פנדלים, מכבי ת"א ניצחה 2:4 את מכבי חיפה וזכתה בתואר 03:50

ארז יוסף, חבר הפאנל בתוכנית "הפלייאוף" ב"רדיו חיפה" וחברו הקרוב של כוכב אל עין, התייחס לאפשרות שהוא ישוב לארץ: "עומר אומר שלתקוף ליציע הצפוני זה ממכר. הוא אוהד מכבי חיפה, בסוף הוא יחזור"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"אני יכול להגיד שעומר אצילי מת לחזור למכבי חיפה. הוא רוצה לחזור, אבל יש קושי. יש רצון עז לחזור אבל יש את המכשול של הכסף". הדובר הוא ארז יוסף, חבר הפאנל ב"רדיו חיפה" וחברו של כדורגלן אל עין, שהתייחס בתכנית "הפלייאוף" לעתידו של אקס הירוקים ולאפשרות שהוא ישוב.

יוסף טען כי בעלי המועדון יעקב שחר יכול היה למנוע את עזיבת אצילי: "בסוף הוא יסיים שם את החוזה, הוא אוהד מכבי חיפה ואני לא רוצה להרחיב במעמד המאבק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב ואיך הוא תופס את זה. הכבוד שעומר רוחש ליענקל'ה – אם הוא היה רק אומר לו עם העיניים שהוא רוצה אותו פה, אם הוא רק היה מבקש עם הפרצוף, זה היה קורה. ברגע שהוא איפשר לו ללכת, זאת הג'נטלמניות של יענקל'ה, זה קלאס, כי אתה לא יכול לעצור משהו כזה גדול. בסוף זה יחזור אליו ועומר יחזור בכושר מצוין כי הוא מתאמן בצורה טובה. אין שם יותר מידי מה לעשות חוץ מלהתאמן. הוא מתאמן ונותן אקסטרות".

לסיום חשף יוסף כי "אני יכול להגיד שהוא (אצילי) אומר שמה שיש בסמי עופר כשתקופים לצפוני, זה דבר שלא קיים. הוא מתאר שזה משהו ממכר. הוא ויתר על זה מכורח הנסיבות. הוא מקבל כסף גדול אבל בגלל שהוא קיבל אותו, הוא כבר שוכח מהכסף הגדול ורוצה כדורגל. מעבר של אצילי למכבי תל אביב יחד עם ברק בכר? אני לא יודע להסביר עד כמה אין סיכוי. אז אני אגיד שאין סיכוי".

עומר אצילי, שחקן אל עין | עיבוד תמונה, אל עין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי