מעל הליגה: גל רפאלוב שוברת את האינטרנט, ולא מתכוונת לעצור

play
גל רפאלוב | מסך, אינסטגרם
צפו: תומר חמד כבש צמד, מכבי חיפה ניצחה 3:6 את הפועל כפר סבא בגביע 11:27

עושה רושם שהחזרה לארץ עשתה רק טוב לאשתו של ליאור רפאלוב, שמצטרפת למשפחת "אדידס", הופכת לשם דבר באינסטגרם ולא מפספסת אף אימון בחדר הכושר, וכל זה כשהיא אמא לשלושה ילדים

(גודל טקסט)

אחרי ה-3:6 הקשה מול הפועל כבר סבא בסיבוב ח' בגביע המדינה, במכבי חיפה ינסו להכשיר את ליאור רפאלוב לקראת ההתמודדות ביום רביעי מול הפועל באר שבע בטוטו טרנר. בזמן שהקשר מתאושש ומתכנן לחזור ולהתפוצץ על כר הדשא, אשתו גל רפאלוב מסתגלת לחיים בישראל ונראית מיליון דולר. קרוב ל-13 שנים שהזוג החזק של הירוקים חי בבלגיה והקים שם משפחה, ועכשיו הם שוב בארץ הקודש.

גל רפאלוב | מסך, אינסטגרם

רק נזכיר שגל, אמא לשלושה למקרה ששכחתם, מציגה גזרה אלוהית ומהווה השראה עבור כל אותן אימהות לילדים ומוכיחה שהכל אפשרי. גם להיות אמא במשרה מלאה, גם להתאמן ולפקוד את חדר הכושר מידי יום וכמובן לשמור על אורח חיים בריא. משפחת רפאלוב מתגוררת בשכונת עיר ימים בנתניה וגם שלושת הילדים אדריאן, מיה ואלסנדרה מסתגלים לחיים בישראל ונהנים מכל רגע. אדריאן, בנם הבכור, עובד על להיות דור ההמשך של המשפחה בכדורגל, כשגם הוא כמובן משחק במכבי חיפה. 

ברגע שחזרו לכרמל, גל הפכה לאחת הנשים הדומיננטיות והאהובות במועדון, לצידה של חברתה משכבר הימים שונית חמד שחזרה גם היא לירוק אחרי 13 שנים, ולצידה של חברה טובה נוספת – נטע אלחמיסטר, אותה הכירה עוד מהימים של רמי גרשון בבלגיה. לצד כל זה, חשבון האינסטגרם של גברת רפאלוב הולך וגדל מיום ליום, והעוקבים והאוהדים רק מחכים לכל פיסת מידע שתעלה.

בנוסף, בדומה לבעלה, גם גל הפכה לשגרירה של "אדידס", מותג הספורט המלווה את הספורטאים המובילים בישראל. אז לצד הכוכב החיפאי, זכרו שיש גם כוכבת שהולכת וזוהרת מיום ליום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי