מנשה זלקה השתחרר רשמית ממילואים: "אני משאיר חברים בשדה הקרב"

play
| אתר רשמי, הפועל חדרה
צפו: מכבי תל אביב התגברה על הפועל חדרה והבוץ עם 0:2 בגביע 02:30

קפטן הפועל חדרה, שעלה על מדים החל מה-7 באוקטובר ומאז לא עמד לרשות הקבוצה, סיים לעת עתה את תפקידו בצה"ל וישוב לסגל, אחרי שכבר ישב על הספסל בגביע המדינה נגד מכבי תל אביב: "מעכשיו אלחם על המגרש, אבל הלב תמיד יישאר עם החיילים"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לאחר 115 יום על מדים, קפטן הפועל חדרה, מנשה זלקה, השתחרר היום (שני) רשמית ממילואים. הקשר, שאתמול ישב על ספסל הקבוצה במשחק גביע המדינה נגד מכבי תל אביב, התייצב כבר ב-7.10 ביחידה שלו, גדס"ר צנחנים 6226, פלוגת העורב, ובכל התקופה הזו נלחם בזירה הצפונית.

בשבועיים האחרונים הצליח זלקה להתייצב למספר אימונים וכאמור אתמול אף היה בסגל של חדרה למשחק הגביע מול מכבי תל אביב וזכה למחיאות כפיים ולשירים מאוהדי היריבה. היום הוא סיים רשמית את תפקידו במילואים וישוב לשגרה מלאה עם הקבוצה.

מנשה זלקה הפועל חדרה מילואים
| אתר רשמי, הפועל חדרה

היום, כאמור, הוא חזר ליחידה על מנת להשתחרר רשמית, עד אשר ייקרא שוב לדגל. לאחר שחרורו אמר זלקה: "זה רגע משמעותי, מצד אחד חיובי ושמח, אבל מצד שני רווי בלא מעט עצב. אני חוזר לעשות את מה שאני הכי אוהב וזה לשחק כדורגל, חוזר לחברים שלי ולקבוצה שלי בעונה קשה ומאתגרת. מצד שני, אני משאיר חברים בשדה הקרב וכמובן שאי אפשר לשכוח את האבידות הקשות שספגנו בחודשים האחרונים. מעכשיו אני אלחם על המגרש ואעזור להפועל חדרה במטרות שלה, אבל הלב תמיד יישאר עם החיילים. ביחד ננצח!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי