אמא לשתי בנות, דוגמנית ובעלת עסק: היפיפייה שחוזרת לליגת העל

play
בר בן הרוש | מסך, אינסטגרם
צפו: תומר חמד כבש צמד, מכבי חיפה ניצחה 3:6 את הפועל כפר סבא בגביע 11:27

אחרי תקופה בליגה הלאומית, בר שבה לצד בעלה לליגה הבכירה בישראל. מלבד ההורות והכדורגל, כל אחד מהם הגשים את החלום שלו ופתח עסק

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד החתימה את עומרי בן הרוש לעונה וחצי, במהלך מהיר של הקבוצה מתחתית ליגת העל. באשדוד התרשמו מאוד מהיכולת שהציג בן הרוש במשחק של הפועל כפר סבא מול מכבי חיפה השבוע במסגרת גביע המדינה, ומאמינים שעם הניסיון והיכולת שלו, יוכל לעזור לקבוצה של אלי לוי להיחלץ מהמקום האחרון.

בן הרוש חוזר לליגה הבכירה ועושה את זה ביחד עם החיזוק המושלם: אשתו בר ושתי נסיכות מתוקות, מילה ודריה. בדומה לעוד כמה נשים שכולכם מכירים היטב, בר היפה היא בעלת מותג בגדי הים "ברבי". כשהיא לא אמא במשרה מלאה, היא מדגמנת למותג שלה ומוכיחה שאמא לשתיים יכולה להיראות מיליון דולר. 

חוץ מהכדורגל ומבגדי הים, משפחת בן הרוש נכנסה לעסקי הקעקועים. המגן בן ה-33 פתח סטודיו לקעקועים ביחד עם המקעקע דין פוקס, בשם 90'ink והכריז על כך בפני אלפי העוקבים באינסטגרם. "אחרי כל כך הרבה זמן שהקדשתי לפרייקט הזה, אפשר לומר שאנחנו יוצאים לדרך". בן הרוש לא שכח להודות לאנשים החשובים בחייו שעזרו לו לשעוט אל עבר המטרה: "תודה לאשתי, למשפחה ולחברים שגרמו לחלום להתגשם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי