מכבי תל אביב מחכה לשגיב יחזקאל ולוחצת לסגירת עסקת אלעד מדמון

play
שחקן מכבי תל אביב שגיב יחזקאל | ברני ארדוב
צפו: מכבי תל אביב התגברה על הפועל חדרה והבוץ עם 0:2 בגביע 02:30

ממשיכים לפעול בשוק הישראלי: לאחר חתימתו של יונס מלדה ועל רקע המו"מ לרכישת רז שלמה, הצהובים מחכים להתפתחויות גם בגזרתו של שגיב יחזקאל ומשהים החתמה של שחקן כנף זר. במקביל חלוץ הפועל חדרה ממשיך להיות יעד מרכזי במבט לשנים הבאות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה היום (רביעי) החתמה של שלושה ליגיונרים בחלון הזה, כשיונס מלדה הצטרף אל מתן בלטקסה ועדן קארצב, אבל שוק הישראלים המשחקים באירופה ימשיך להיות היעד שלה בשבוע שנותר לסגירת החלון כשמעבר לרז שלמה, עליו פורסם כבר אתמול, מכבי תל אביב רוצה גם את שגיב יחזקאל ונמצאת בעמדת המתנה להתפתחויות.

ברגע שפיפ"א תאפשר לשחקן הכנף הישראלי לעבור לקבוצה שלישית העונה, מכבי תל אביב תהיה חזק בתמונה ובתנאי שלא יהיו פערי שכר גדולים בינם לבין יחזקאל שרוצה להמשיך להרוויח כ-450 אלף יורו נטו לעונה בחוזה רב שנתי.

ההעדפה של יחזקאל היא להמשיך באירופה וסוכניו מנסים עדיין לאתר לו קבוצה מתאימה, אבל אופציית מכבי תל אביב על השולחן, אם כי הצהובים הבהירו כי החוזה צריך להתאים למידות של הליגה הישראלית. ההמתנה ליחזקאל היא אחת הסיבות בגללן מכבי תל אביב עדיין לא החתימה שחקן כנף זר לקו הימני.

שגיב יחזקאל חוגג שער
פרשה שחצתה מזמן את גבולות הספורט. יחזקאל | צילום מסך, ספורט1

אבל לצד ליגיונרים, מכבי תל אביב עובדת חזק גם על השוק המקומי כאשר היעד המרכזי כאן בליגת העל, נשאר אלעד מדמון. הפועל חדרה הבהירה שאינה רוצה למכור בחלון הזה, אבל מכבי תל אביב ממשיכה ללחוץ חזק ורוצה לסגור עסקה על החלוץ, אפילו שצירפה את מלדה.

בקבוצה מבינים שהפנים של דור תורג'מן בקיץ לאירופה, ערן זהבי יהיה בן 37 בחודש יולי, כך שמדמון הוא יעד מרכזי ומכבי תל אביב רוצה להקדים את כולן במירוץ אחר הילד המוכשר של הפועל חדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי