נואף בזיע צפוי לחתום בבני ריינה ועשוי להיכלל בסגל נגד חדרה

play
נואף בזיע, הפועל ירושלים | דני מרון
ברחה מהמקום האחרון: צפו במ.ס. אשדוד מנצחת את בני ריינה 06:17

החלוץ התאושש מהפציעה שהשביתה אותו בחודשים האחרונים ומתאמן עם הקבוצה שאליה אמור היה להצטרף כבר בקיץ, הכוונה היא להעבירו בבקרה עוד לפני המשחק הבא בליגה

(גודל טקסט)

מכבי בני ריינה נוצחה אתמול (שלישי) 1:0 באשדוד והחמיצה הזדמנות לשפר עמדות בקרב על מקום בפלייאוף העליון. ריינה נמצאת בתקופה לא טובה ואחרי ההדחה בגביע לפני מספר ימים, המאזן העגום של הקבוצה עומד על ניצחון בודד בעשרת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות.

כרגע מסתמן קרב צמוד בין חמש קבוצות על שני המקומות שעוד נותרו פתוחים בפלייאוף העליון, כאשר נכון לעכשיו בני ריינה מדורגת חמישית עם 25 נקודות, אחריה נתניה וסכנין עם 24, בית"ר ירושלים עם 22 נקודות והפועל תל אביב כרגע במקום התשיעי, עם 20 נקודות ומשחק חסר. כשנותרו עוד שבעה מחזורים עד סיום העונה הסדירה, מאמינים בריינה שהמשימה להתברג בשישייה הראשונה היא בהחלט אפשרית, אבל לשם כך תצטרך הקבוצה לחזור למסלול הניצחונות.

נואף בזיע, שחקן הפועל ירושלים
עוד צ'אנס בליגה הבכירה? בזיע | דני מרון

החלוץ נואף בזיע שמתאמן עם הקבוצה צפוי להצטרף באופן רשמי וייתכן שיהיה בסגל כבר למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל חדרה, ביום ראשון הקרוב. בזיע אמור היה לחתום כבר בקיץ במדי ריינה, אולם נפצע ונעדר מספר חודשים מהמגרשים וכעת לאחר שהחלים, ינסו בריינה להעביר את חוזהו בבקרת התקציבים על מנת לצרפו לסגל.

אמש גם עלה מהספסל פרדי גונדולה להופעת בכורה במסגרת הליגה ובריינה מאמינים שהוא יצליח לספק מספרים ולסייע לחוליית ההתקפה שנתקעה לאחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי