רובי קין: "ביצענו טעויות מטופשות, חייבים לתקן את זה"

play
מרוצה מהתוצאה, לא מהיכולת. קין | ברני ארדוב
מכבי ת"א פיגרה, תורג'מן וקניקובסקי הפכו על הפועל ירושלים 02:48

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהניצחון אך לא מהיכולת מול הפועל ירושלים. על השינויים בהרכב: "אם היינו מפסידים, היו מדברים רק על זה". זיו אריה: "זה סיפור העונה שלנו - מחמאות בלי נקודות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סימנה הערב (רביעי) 'וי' על ניסוי הכלים האחרון שלה לפני הקרב הגדול מול מכבי חיפה ביום שני, כשניצחה את הפועל ירושלים 1:2 בבלומפילד והגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות לאור הפסד הירוקים בבאר שבע. כמו בסיבוב הראשון ידעו שחקניו של רובי קין לחזור מפיגור 1:0 – הפעם בזכות שערים של דור תורג'מן (30) שפתח כחלוץ בודד במקום ערן זהבי, וגבי קניקובסקי (51). ילה דאון כבש ראשון (13).

רובי קין סיכם ואמר: "אמרתי לפני המשחק – אנחנו חייבים להיות מרוכזים כל הזמן, וב-10-15 הדקות הראשונות זה לא קרה. ביצענו טעויות מטופשות ונענשנו ורדפנו. חייבים לתקן את הטעויות הללו, כי הן עלולות לעלות לנו ביוקר. אני מרוצה מהניצחון, אבל לא מהיכולת. בשלושת המשחקים הקודמים שמרנו על רשת נקייה, אבל הפעם לא היינו מרוכזים. תמיד צריך להיות מוכנים. זה היה ניצחון חשוב מאוד, מצפה לנו משחק גדול ביום שני".

על כך שספסל את ערן זהבי לטובת דור תורג'מן אמר המאמן: "אם היינו מפסידים, כולם היו מדברים על ההרכב ששינינו. כולם כל הזמן מבקשים ממני לבצע שינויים. ערן נח, שזה חשוב מאוד כי הוא שיחק כל כך הרבה".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין
מרוצה מהתוצאה, לא מהיכולת. קין | ברני ארדוב

על יונס מלדה: "הוא שחקן שונה ממה שיש לנו, הוא מאוד מהיר, נראה בחור טוב. הוא מוסיף לנו מימד אחר". לבסוף, על כך שלא כלל בסגל את אורלנדו מוסקרה אמר: "דניאל (טננבאום) עבד כל כך קשה, וכשאתה עובד קשה אצלי, אתה תתוגמל".

כובש שער השוויון דור תורג'מן אמר: "עשינו את העבודה שלנו ואנחנו מסתכלים על המשחק הבא. תמיד כיף להבקיע, בעיקר כשזה עוזר לקבוצה לנצח, וממשיכים קדימה. אני רוצה לעבוד קשה ולקחת את הצ'אנס כשאני מקבל אותו, שמח שעשיתי את זה. תחרות זה דבר בריא, זה מוציא יותר מאנשים".

שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן
מרוצה מאוד. תורג'מן | ברני ארדוב

המאמן המפסיד זיו אריה סיכם ואמר: "קרה לנו מה שקורה לנו הרבה פעמים עם קבוצות מסדר הגודל הזה – עשינו הכל טוב עד הגול. בניגוד לדקות הראשונות, אחר כך איבדנו את הכדור כל הזמן, וזה היה עניין של זמן עד שהגול יגיע. ספגנו שערים רכים, טעויות ילדותיות ונאיביות, ואחר כך קרסנו גופנים, כנראה ש-120 הדקות היו בעוכרינו. למרות הכל, היינו קרובים מאוד לשוויון. זה סיפור העונה שלנו – מחמאות בלי נקודות".

אריה הוסיף: "הדרך שלנו מצוינת כל השנה, ואתם רואים איפה אנחנו נמצאים בטבלה". על אדבאיו אדליי שהוחלף במחצית: "הוא אמר שהוא יכול לשחק אבל לא לבעוט בעיטות חמש, ולכן התחלף". לבסוף, לקראת הדרבי בשבוע הבא אמר: "אני לא מתעסק בבית"ר. יש לנו שלושה ימים להתכונן, נראה מה מצב הפצועים ונעלה את ה-11 הכי טובים שיש. אנחנו צריכים נקודות, בטח שבדרבי".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה
במחזור הבא – דרבי. אריה | ברני ארדוב

עמית גלזר אמר: "פתחנו טוב, הבקענו יחסית מהר אבל רצינו לשמור על התוצאה ולא שמרנו על הכדור. בסוף חטפנו את הגול. נלמד להבא שגם אם כובשים מוקדם צריך להמשיך לשחק. ננתח את המשחק ונתקדם הלאה. לא ציפינו שנהיה במקום הזה בתחילת העונה, אנחנו מפסידים משחקים בגלל טעויות נאיביות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי