גל כהן לשחקני בית"ר: "זו לא קבוצה במשבר, אני צריך אתכם איתי"

play
מאמן בית"ר ירושלים גל כהן | אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
אברמוב פותח הכל: "אבוקסיס בגד בי, הוא אוהד הפועל ששוב ברח מבית"ר" 03:08

המאמן החדש דיבר על עזיבת אבוקסיס ודרבן את שחקניו לקראת הדרבי: "לא צריכים ניעור. כמו שזו הזדמנות שלי, ההזדמנות היא גם שלכם" (א', 20:00, ספורט4)

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

על רקע הפרידה הסוערת מיוסי אבוקסיס, תפגוש ביום ראשון (20:00, ספורט4) בית"ר ירושלים את הפועל ירושלים לדרבי הגדול, כשמי שיעמוד על הקווים הוא גל כהן.

"זו סיטואציה לא רגילה", אמר היום במסיבת עיתונאים. "בדרך כלל כשמאמן לא ממשיך יש תקופה לא טובה, משבר, תוצאות לא טובות. מבחינה מקצועית עשינו 26 נקודות ואנחנו מקום בחמישי בליגה – עם מינוס ארבע הנקודות שלקחו לנו. זו קבוצה שמשחקת, קבוצה עם ביטחון, שחקנים שמשתפרים, יש השתפרות ממשחק למשחק, צריך קצת מזל ולדעת להרוג משחקים כשאנחנו מובילים".

על הדרבי עצמו והניסיון להתברג בפלייאוף העליון אמר: "בסופו של דבר בכדורגל זו המציאות – שופטים אותנו לפי המשחק האחרון. יש לנו דרבי ושם ישפטו אותנו, צריך להביא נקודות. שעון החול הולך ואוזל, שבעה משחקים לסוף העונה הסדירה וכל משחק הוא עולם ומלואו. לדרבי יש חשיבות עצומה מבחינת הקהל והטבלה, נעשה הכל כדי לנצח ולשמח את הקהל. רוצים להמשיך את התקופה הטובה שאנחנו נמצאים בה, למרות כל הסערה של הימים האחרונים".

מאמן בית"ר ירושלים גל כהן
מאמן בית"ר ירושלים גל כהן | אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

באסיפת השחקנים אמר כהן לשחקנים: "אני כבר שלוש שנים פה, עוד מתקופת חוגג, ארווין קומאן ואלי אוחנה. עברנו פה מהפכות וכמה יחידי סגולה כמו אופיר, דגני וירדן היו איתנו בכל הרגעים האלה שעברנו בהם תהפוכות מטורפות. זו לא הסיטואציה. אני חושב שהקבוצה הזאת היא קבוצה טובה, קבוצה עם ביטחון, קבוצה שמשחקת עם שחקנים שמתקדמים, זאת לא קבוצה במשבר שצריכה ניעור. זאת קבוצה שצברה נקודות וכעת במקום החמישי אם לא המינוס ארבע, ומבחינת כיבוש היא הרביעית בליגה.

"יש פה שחקנים שיקבלו הזדמנות ומתחילים דף חדש וגם יש פה שחקנים שימשיכו לקבל גיבוי ממני והמערכת. בסופו של יום, מאמן כדורגל ושחקנים נבחנים על ידי המשחק האחרון, לא יעזור כלום. יש לנו דרבי ביום ראשון, ואני מסתכל למעלה. בליגה הזאת השנה אפשר לנצח כל קבוצה, יש לנו קהל שיבוא איתנו ואווירה טובה. אין לנו הרבה זמן להתכונן, יש לנו את היום ומחר. יש לנו מטרות להסתכל קדימה ולמעלה ואני צריך אתכם איתי. כמו שזו הזדמנות שלי, ההזדמנות היא גם שלכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי