זיו אריה: "מקווה שתהיה חוויה ספורטיבית נטו, כולנו קיבלנו פרופורציות"

play
קל זה לא יהיה. אריה | ברני ארדוב
מכבי ת"א פיגרה, תורג'מן וקניקובסקי הפכו על הפועל ירושלים 02:48

מאמן הפועל ירושלים דיבר לקראת הדרבי בראשון (20:00, ספורט4): "לא אתייחס למצב אצל היריבה, מכבד אותה ואת האיכויות שלה. המצב מבחינת כשירות הסגל שלנו ידוע ובעייתי"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תפגוש ביום ראשון הקרוב (20:00, ספורט4) את בית"ר ירושלים לדרבי הגדול, על רקע סערת עזיבתו של יוסי אבוקסיס.

"הדרבי הוא יום חג, הוא הדרבי הירושלמי הראשון העונה עם קהל בטדי, ואחרי החודשים האחרונים שעברנו בארץ, אני רוצה להאמין שהוא יהיה מעכשיו חוויה ספורטיבית נטו. כולנו קיבלנו פרופורציות", אמר מאמן הפועל ירושלים זיו אריה.

המאמן הוסיף ואמר: "אנחנו נלחמים ביחד, כואבים ביחד, לא הגיוני שלא נוכל ללכת לבילוי ביחד בלי לחשוש. כולם צריכים להיות רגועים ומכילים יותר. להתייחס בכבוד, לכבד את מי שנמצא, את מי שכבר לא איתנו, ואת מי שאנחנו כל כך מתגעגעים ורוצים שיחזור ולא נפסיק להזכיר אותו, הרש גולדברג-פולין, האוהד שלנו מהיציע שחטוף בעזה.

"אני כרגיל לא אתייחס למצב אצל היריבה שלנו, היא קבוצה טובה ואני מכבד אותה ואת האיכויות שלה כולנו מכירים. צריכים לעשות את העבודה שלנו על הדשא, עם כל התסכול הספורטיבי על התוצאות שלנו ותחושת החוסר מימוש העונה".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה
קל זה לא יהיה. אריה | ברני ארדוב

המאמן הירושלמי סיכם ואמר: "אנחנו באמצע הדרך ועובדים סביב השעון כדי להיות טובים יותר לאורך פרקי זמן ארוכים יותר על הדשא ולגרום לקהל הנאה וגאווה. המצב מבחינת כשירות הסגל ידוע ובעייתי, אנחנו נכשיר את מי שאפשר ומי שירגיש הכי טרי להתמודדות הזו, ונבוא לנצח את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי